Mordos Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Boomer, du är ett geni. Varför tänkte inte jag på T-bag? T-bag. <3 Men, ja. En annan avatar. Och den andra du postade.. Fungerar enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Slängde ihop en sak lite snabbt, duger detta medans jag är i sälen och åker bräda nästa vecka? Ava: Sign: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Slängde ihop en sak lite snabbt, duger detta medans jag är i sälen och åker bräda nästa vecka? Ava: Sign: För hög. -- Men skulle inte någon kunna knåpa ihop en avatar åt mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 För hög. -- Men skulle inte någon kunna knåpa ihop en avatar åt mig då. http://img456.imageshack.us/img456/7987/avatarjf9.gif Jag är väl en finurlig jävel. Harrharr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Yes, no, maybe? Om inte, skulle någon annan kanske kunna göra något fint litet tema? Mjo... men... ta tillbaka ditt Jessica Simpson istället. (6) http://img456.imageshack.us/img456/7987/avatarjf9.gif Jag är väl en finurlig jävel. Harrharr. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 http://img456.imageshack.us/img456/7987/avatarjf9.gif Jag är väl en finurlig jävel. Harrharr. Paff. Så får det vara tills jag får en riktig avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Denna? Skitkass bild på T-Bag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Yes, no, maybe? Om inte, skulle någon annan kanske kunna göra något fint litet tema? JA! T-Bag är snygg. Och Mordos avatar passade finfint. Slängde ihop en sak lite snabbt, duger detta medans jag är i sälen och åker bräda nästa vecka? Ava: Sign: Ja! Lite trist avatar, kanske. Men annars var den snygg! Vad heter tjejen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) Nu har jag bestämt mig. Det är hög tid för temabyte Och jag SKA ha denna signatur. Men vilken avatar tycker ni? Alternativ 1: Alternativ 2: EDIT: Och hur mörk ska texten på signen vara? Redigerad 17 mars, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Nu har jag bestämt mig. Det är hög tid för temabyte Och jag SKA ha denna signatur. Men vilken avatar tycker ni? Alternativ 1: Alternativ 2: Alternativ 2, snygga blev dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Någon som kan göra en Human Traffic-signatur åt mig? Blir evigt tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Någon som kan göra en Human Traffic-signatur åt mig? Blir evigt tacksam. Någon speciell stock image du tänker på? Vet inte vad du pratar om, men lika bra och försöka få det du gillar innan jag ens försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Någon speciell stock image du tänker på? Vet inte vad du pratar om, men lika bra och försöka få det du gillar innan jag ens försöker. Human Traffic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Human Traffic Okej, har en bild nu. Ska bara fixedona lite runt i lägenheten innan jag börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Har laddar upp en avatar och en signatur som är gjorda med photoshop Min signatur har kommit upp men avatarn vägrar. När jag går in på inställningarna (där man laddar upp avatarer) så visas det att den redan är uppe. Den är 80x80 så den borde gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Har laddar upp en avatar och en signatur som är gjorda med photoshop Min signatur har kommit upp men avatarn vägrar. När jag går in på inställningarna (där man laddar upp avatarer) så visas det att den redan är uppe. Den är 80x80 så den borde gå. Uppdatera en gång så borde det visas. Om inte en gång, uppdatera två gånger. Tryck F5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 sådärja! Stort tack till Mordos! Gjord på photoshop, hela signaturen fick inte plats. Damn it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 (redigerad) sådärja! Stort tack till Mordos! Gjord på photoshop, hela signaturen fick inte plats. Damn it. Trots att den är gjord i Photoshop, så ser den lika kornig ut som en jpg-bild gör när den sparas i Paint. :'( Redigerad 17 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Någon som kan göra en Human Traffic-signatur åt mig? Blir evigt tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 http://img120.imageshack.us/img120/2778/pcie5.gif Blev lite små mysko. Men med tanke på vad jag läste om filmen, kanske passade. Tog pil idén från covern till filmen. Behöver inte använda om du inte vill. Den blev inte så bra som jag tänkt mig. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts