Maimstream Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Jag funderar nu på att smyga ner signaturen någon storlek, eller, åtminstone att försöka. Eller ska texten väck? Den får gå väck, men om någon undrar vad det var som stod så skriver jag den här. -One way leads to the future, and the other one to a certain death. -So no matter what way I go, I have nothing to look forward to? -Not if you don't go back. Redigerad 10 mars, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2007 (redigerad) Ny avatar, något jag googlade fram. Vad tycks? EDIT: Öhm, är det bara jag, eller uppdateras avatarbytet ganska långsamt? Redigerad 13 mars, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Ny avatar, något jag googlade fram. Vad tycks? EDIT: Öhm, är det bara jag, eller uppdateras avatarbytet ganska långsamt? Rensa cachen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Gjorde en liten update på signaturen, nytt teckensnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Rensa cachen. Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Hur? Verktyg ---> Inställningar ---> Sekretess ---> Cache ---> Rensa Cache. I Firefox det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Sådärja, tack. Som sagt, ny avatar, vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Verktyg ---> Inställningar ---> Sekretess ---> Cache ---> Rensa Cache. I Firefox det då. Ctrl + Shift + Del och sedan bocka i det man vill rensa går annars snabbare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Ctrl + Shift + Del och sedan bocka i det man vill rensa går annars snabbare. Haha, det visste jag inte att man kunde göra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Sådärja, tack. Som sagt, ny avatar, vad tycks? Tja.. du har inte gjort den men whatever floats your boat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Tja.. du har inte gjort den men whatever floats your boat. Nåja, det vet jag, men tyckte ändå den var fin och tycker den passar ganska bra som avatar, så jag tänkte "What the heck" . Brukar inte heller göra egna avatarer eftersom jag inte har dom "skillsen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2007 Gjorde en liten update på signaturen, nytt teckensnitt. Det behövdes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Ny avatar, vad sägs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Ny avatar, vad sägs? Bryter mot forumets regler, då den tar upp mer än 50 Kb. Rätt ball annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 WTF, kan man inte ha avatars från en annan sida, även om den är större än 50kb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) Human Traffic http://pici.se/pictures/oTR7Uu.jpg eller http://pici.se/pictures/SCRWjo.jpg Redigerad 15 mars, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 (redigerad) WTF, kan man inte ha avatars från en annan sida, även om den är större än 50kb? Nja, det handlar mest om att modem-användare inte ska behöva sitta på ett jätteslött forum. ..men den regeln har väl funnits sen forumet grundades, och nu för tiden sitter väl 90% med bredband. Så jag tycker att man borde få ta 50kB med en nypa salt. (Men det får du inte) P-C: Den nuvarande, lätt! Redigerad 15 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Byt, tycker denna e också ganska fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Kan inte någon plocka ihop någon fin signatur och avatar åt mig ? Jag vet att jag ber folk, men jag är inte bra på sånt, jag vet inte ens hur jag kan göra min förra sign mindre . Tema... Blink 182 ? +44? Ladainian Tomlinson ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2007 Byt, tycker denna e också ganska fet. Fett ful me wattever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts