Maimstream Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Maim: Får jag fråga, vad är meningen med din signatur?Quotegrejjen: Ja, jag var ju jätteseriös. Signaturfrågan: Ja, det finns inget svar. Jag är väl helt enkelt en knasigt tänkande tonåring som knappast vet ut och in, så därför måste jag vara så annorlunda som möjligt genom mitt agerande istället för att luta mig emot en alternativ musik/kläd/livs -stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Quotegrejjen: Ja, jag var ju jätteseriös. Vilken tur att jag också var det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Vad Maimstream menar är att det är sexigt med gravida kvinnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Vad Maimstream menar är att det är sexigt med gravida kvinnor. Blivande Milf's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Trött på den tråkiga "sommar-bilden". Ja, gammalt är bäst. Gillar den där avataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Den signaturen är mycket bättre än den förra. (Den med de bleka brösten) Word! Vist är bröst fint, men ingen editering osv, och bilden på hennes ansikte är mycket bättre bara som den är. Och sedan slår hennes face hennes bröst med hästlängder. För er som inte märkt det så är den första outlinen på VickeX samma rosa färg som hennes läppar. Edit: Formulationserror! Redigerad 8 mars, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Och sedan slår hennes face hennes bröst med hästlängder. Hon är asiat. Vilka bröst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Hon är asiat. Vilka bröst? Mmmpf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Hon är asiat. Hon är 1/3 Kines - 1/3 Filipin och 1/3 Fransk. Vilka bröst? Brösten hon gömmer på den här bilden och på alla andra bilder. Du vet dom där två kulorna som sitter ungufär i mitten av naveln och hakan? Redigerad 8 mars, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Hon är 1/3 Kines - 1/3 Filipin och 1/3 Fransk. Brösten hon gömmer på den här bilden och på alla andra bilder. Du vet dom där två kulorna som sitter ungufär i mitten av naveln och hakan? Sedan när fick fransyskor bröst? Hon har inga bröst. Hon har knölar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Men! Jag ber er sluta gå offtopic i den andra topicen, då menar jag inte att ni ska fortsätta i en annan.. Jösses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Sedan när fick fransyskor bröst? Hon har inga bröst. Hon har knölar. Nej förlåt mig. Det är ju sådanna här bröst det ska vara, fast dessa är ändå lite för små. Dom är bara lika stora som mitt huvud. Dom borde vara minst fyra gånger större. Men nu börjar det likna någonting iaf.. Seriöst. Sluta tracka, hon har bröst och dem är fina. Och nu tycker jag vi går ontopic! Edit @ Stell: Ja tack, eller. Precis som jag tänkte. Eller nåt. Yes sir! Vad tycker ni om VickeX-utsticket? Redigerad 9 mars, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Haha, fatta vad lämpligt, ett eget bord. Vad tycker ni om VickeX-utsticket? Det var fint. Redigerad 9 mars, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Nej förlåt mig. Det är ju sådanna här bröst det ska vara, fast dessa är ändå lite för små. Das eine handfull bist guut, ja. Men de flesta asiater och fransyskor är som en planka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Vad tycker ni om VickeX-utsticket? Så jävla underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Hon är 1/3 Kines - 1/3 Filipin och 1/3 Fransk. Brösten hon gömmer på den här bilden och på alla andra bilder. Du vet dom där två kulorna som sitter ungufär i mitten av naveln och hakan? Me like Das eine handfull bist guut, ja. Men de flesta asiater och fransyskor är som en planka. Det var ju fan ett jävla tjat om bröststorlekar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Det var ju fan ett jävla tjat om bröststorlekar... Det är sånt riktiga män tjatar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 (redigerad) Det är sånt riktiga män spammar om. Missade du stellans post helt och hållet, eller? Redigerad 9 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Det var fint. Tack! Så jävla underbart! Tack! Me like Me to! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2007 Missade du stellans post helt och hållet, eller? Katching! Grattis Mordos, inget vidare "första intryck" här inte. SPAMSPAMSPAM! > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts