RavenE Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Byta? Till vilken? Den du har nu, den svart-vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 (redigerad) Den du har nu, den svart-vita. Jag tycker den första, men du verkar ju redan ha bestämt dig. ..och innan VickeX skriver här: Ditt nya tema kan dra åt helvete! ..jag tyckte den med PSP:n var fräck. Redigerad 7 mars, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Byta? Till vilken? Första tycker jag. Den färgade. För att jag är en rebell och den är inte ett öga. 90% av alla avatars i världen är ögon/anime-skit. Nog för jag hade det förut innan jag bytte.. Shh. Vissel vissel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Sook! Då var det bytt, och Kebab jag tror du missuppfattade mig, målningen är gjord med "riktiga" graffiti burkar, självklart har jag ritat med penna och så också, men säg bara till så kan jag lägga upp bådeoch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Som ni kanske sett har jag skaffat ett nytt kit, bytte dock signatur nu, så nu får man se Leah's otroligt snygga face x 2 när man läser mina posts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Sook! Då var det bytt, och Kebab jag tror du missuppfattade mig, målningen är gjord med "riktiga" graffiti burkar, självklart har jag ritat med penna och så också, men säg bara till så kan jag lägga upp bådeoch! Jag vill se allt. (I bild-tråden) Som ni kanske sett har jag skaffat ett nytt kit, bytte dock signatur nu, så nu får man se Leah's otroligt snygga face x 2 när man läser mina posts! Den signaturen är mycket bättre än den förra. (Den med de bleka brösten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Trött på den tråkiga "sommar-bilden". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Trött på den tråkiga "sommar-bilden". Haha, den bilden passar ju iofs inte så bra ihop med Lars Winnerbäck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Haha, den bilden passar ju iofs inte så bra ihop med Lars Winnerbäck.. Det har du rätt i Äh, den får vara kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Nu är jag jätte trendig jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Nu är jag jätte trendig jag också. Bäst hittills iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Nu är jag jätte trendig jag också. Snyft. Alla fina tjejer då? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Snyft. Alla fina tjejer då? :'( Du kan få mina personliga bilder. Hush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Nu är jag jätte trendig jag också. Fint! Men varför till höger? Snyft. Alla fina tjejer då? :'( Runkar gör vi inte här va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Du kan få mina personliga bilder. Hush. Jaaaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Runkar gör vi inte här va? Klart som fan att vi gör! Edit : Min signatur är jättefin! Redigerad 8 mars, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Guess whos back in tha motherfucking house... with a fat dick for your motherfucking mouth... S-N-Double-O P to tha D O Double-Geeeee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Runkar gör vi inte här va? .. Gör vi inte? .. Fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 Snyft. Alla fina tjejer då? :'(Duger inte min? Vah? Vah? VAH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2007 (redigerad) Duger inte min? Vah? Vah? VAH?Snyft. Alla fina tjejer då? :'( maim: Får jag fråga, vad är meningen med din signatur? Redigerad 8 mars, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts