Mikolan Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) 1337 betyder från leet, eller elite. Det har sitt ursprung i 31337, eleet. UPD-porten som Dead Cow Cult använde för att hacka sig in på windows 95 datorer. 1337 alfabetet i dne ursprungliga versionen: A: 4 or l\ or ^ or @ or /\ or /-\ B. l3 or 8 or ß or ]3 or l: C: ( or < or © or ¢ D: l) or l> or ]) E:3 or £ F: l= or # or ƒ G:6 or 9 H: # or l-l or (-) or !-! or }-{ or }{ or l+l or )+( or !+! or }+{ L: 1 or ! or ][ J: _l or _/ K: l< or l( or l{ or l<= L: l_ or ! or 1 M: l\/l or /\/\ or l\l\ or ^^ N: l/l or /\/ O: 0 or () or <> or * or ø or Ó or ° P: l* or l> or |D or l^ or l+ Q:& or (\) or ¶ R: l2 or ® S: 5 or $ or § T:+ or 7 U: l_l or /_/ V: \/ W:|/\| or \/\/ or |/\/ or \/\| X: >< or }{ or :-: Y: ¥ Z: 2 Redigerad 16 januari, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ny signatur, igen. Blev hyfsat nöjd, lite nyskapande sådär (eller inte, men för mig iaf) (:!!! Hehehe, kråkan från 'hitta bilden' Tack miko! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Gjorde den i paint... Redigerad 16 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Är det där du?????????+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ny signatur ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Är det där du??????+ Jag i mörkt hår och Frenzy i blont... bara att då var vi typ 6 eller 7 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag i mörkt hår och Frenzy i blont... bara att då var vi typ 6 eller 7 år... KEft.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Fan vad söt avatar jag har hittat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Fan vad söt avatar jag har hittat. Ja. Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Vet inte, något skitcoolt trollkarlsskelett som tittar ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Ny avatar, da' shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Funderar på att använda denna avatar: http://img43.exs.cx/img43/6832/01cricegodfatheravatar.jpg Ska jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Funderar på att använda denna avatar: http://img43.exs.cx/img43/6832/01cricegodfatheravatar.jpg Ska jag det? Nääääää Du ska ha den du har nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Ny Avatar För er som inte ser så är det gitarristen i system of a down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag i mörkt hår och Frenzy i blont... bara att då var vi typ 6 eller 7 år... Frenzy ser lite bortskämd ut... Hur många gånger i veckan gick ni till Mc Donalds? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Frenzy ser lite bortskämd ut... Hur många gånger i veckan gick ni till Mc Donalds? Inte ofta ... kanske en gång varannan vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Nääääää Du ska ha den du har nu ! Hmm, okej.. ska tänka på saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Frenzy ser lite bortskämd ut... Hur många gånger i veckan gick ni till Mc Donalds? HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 HAHAHA Lägger man inga utropstecken eller smiley vet man inte om det där är ironi eller ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Lägger man inga utropstecken eller smiley vet man inte om det där är ironi eller ej Nej nej, det där var riktigt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts