Xemtoth Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Haha... tyckte nästan denna var snyggare så använder denna ett tag http://img454.imageshack.us/img454/1328/burzumsig3mn8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 1 2 --------- Ska köra med nån av dom men kan inte bestämma mig :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Inte så snyggt med kopieringsskyddsränderna kvar på discosnubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 1 2 --------- Ska köra med nån av dom men kan inte bestämma mig :/ 1:an var fiiiin. Ta den. Nu. Nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 Inte så snyggt med kopieringsskyddsränderna kvar på discosnubben. Jag tycker 2:an var snyggast. Fast tona ner ränderna lite, eller ta bort dem. Nu syftar jag inte på dem som KalleR prata om, utan de som går tätt över hela bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 1 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/ppgk05jcv7.png 2 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/ljkevhmpll.png --------- Ska köra med nån av dom men kan inte bestämma mig :/ 2:an imo Båda var snygga men den var finast. Myyyyyyycket bättre än din nuvarande iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 1 2 --------- Ska köra med nån av dom men kan inte bestämma mig :/ Ajjabajja! Att sno från iStock utan att betala är mot lagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Kopieringsskyddsränder? Tyckte tvåan var bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Byter ett tag. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2007 Jag tycker 2:an var snyggast. Fast tona ner ränderna lite, eller ta bort dem. Nu syftar jag inte på dem som KalleR prata om, utan de som går tätt över hela bilden. Haha jag får mig ett skratt jämt när jag ser din sig, den är fin men på något sätt så förknippar jag han stenhårt med percy nilegård, bleh för min dåliga humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 GRATIS-SLAG PÅ GODFATHER???!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 GRATIS-SLAG PÅ GODFATHER???!!?? Ja.. Otroligt jobbigt, tacka adblock =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Ja.. Otroligt jobbigt, tacka adblock =) En fråga bara.. Jag fixade adblock precis nu, och jag högerklickade på Godfathers signatur och valde "adblock image".. Men då försvann avataren med, automatiskt? Btw, Djiraffe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 En fråga bara.. Jag fixade adblock precis nu, och jag högerklickade på Godfathers signatur och valde "adblock image".. Men då försvann avataren med, automatiskt? Btw, Djiraffe! Samma bild, signaturen var avataren*3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 GRATIS-SLAG PÅ GODFATHER???!!?? Äsch, jag tyckte den var riktigt fin. ----- Bytte förövrigt signatur nu. Ska försöka fixa en avatar någon gång. (pl0x, kommentera inte hur kass signen är) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Vill någon länka till hans signatur så att vi som missade den får se vad ni pratade om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Vill någon länka till hans signatur så att vi som missade den får se vad ni pratade om? Inget spännande, bara blinkande RGB-rutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 (redigerad) R2: http://img407.imageshack.us/img407/544/crapavapb0.gif Redigerad 1 mars, 2007 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 Bytte förövrigt signatur nu. Ska försöka fixa en avatar någon gång. (pl0x, kommentera inte hur kass signen är) BLÄH! TVI! URK! SPYA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2007 R2: http://img407.imageshack.us/img407/544/crapavapb0.gif I alla fall snyggare än den du har nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts