RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Nej, nu får du fanimej illustrera, så att vi fattar. Oki, men det här är natt-illustration, så förvänta dig ingen Rembrandt. Redigerad 25 februari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Oki, men det här är natt-illustration, så förvänta dig ingen Rembrandt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Oki, men det här är natt-illustration, så förvänta dig ingen Rembrandt. Vad har du druckit ikväll? ...vilket fall, det räcker nog nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Oki, men det här är natt-illustration, så förvänta dig ingen Rembrandt. Det är ett under att du klarade Viridian Room före mig fastän jag hade en walkthrough som jag inte förstod något utav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vad hade du innan den? inte märkt nån skillnad faktist ,eller så har jag bara inte lagt märket till det.. Denna hade jag innan. Var en vinterverision av den jag har nu, men det är snart Mars så tyckte det var dags att byta tillbaka. http://img488.imageshack.us/img488/5435/bonsai8cj.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Det är ett under att du klarade Viridian Room före mig fastän jag hade en walkthrough som jag inte förstod något utav Kollade också i en walktrough då jag körde fast. Vad har du druckit ikväll? ...vilket fall, det räcker nog nu. Jag hade inte druckit något. Redigerad 25 februari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Byta? Ja, men inte till den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Byta? Nej. Och R2, sluta hacka på honom för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Nej. Och R2, sluta hacka på honom för fan. Varken den han har nu eller den han ville byta till var ju snygg...så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Och R2, sluta hacka på honom för fan. Men snälla, vad hackade jag nu på? Han frågade om han skulle byta och det tycker jag men inte till den jag postade. Sluta hacka på mig du också i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Sluta hacka på honom för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Aja lade till en ram på den, kommer kanske byta sen igen, men tyckte denna blev helt okej ^^ edit: Blev en varg vikernes avatar oxo http://img526.imageshack.us/img526/3450/burzumavataryr2.png Redigerad 25 februari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Lite andra färger skulle inte skada... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Ramlösa kan vara rätt snyggt, men gör som Siana säger och förminska den till rätt storlek :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 *bild* Äntligen någon som förstod min ordvits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Du är nog ensam om att ha en fetisch för porer med gubbar som hopar sig... LOL! Den där Einstein-avataren du bar på n0f var la fräsig? Mjo, men det det knepiga i kråksången är att den är 100*100 och det här förbannade forumet tillåter ju inte större än 80*80 och den blir så ful när jag förminskar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 LOL! Mjo, men det det knepiga i kråksången är att den är 100*100 och det här förbannade forumet tillåter ju inte större än 80*80 och den blir så ful när jag förminskar den. Please allow me... ... TO INTRODUCE MYSELF, I'M A MAN OF WEALTH AND TASTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts