Eudoros Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hmm... Funderar starkt på att byta avatar men jag har blivit ganska fäst vid gamle Waldorf. Samtidigt börjar han dock kännas väldigt grå och uttjatad. Dilemma, dilemma. --- Den här tråden borde klistras btw. För guds skull, byt inte! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 .tycker ni om mit poriga tema eller me hopande gubbe o såna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 .tycker ni om mit poriga tema eller me hopande gubbe o såna saker Du är nog ensam om att ha en fetisch för porer med gubbar som hopar sig... eh, vafan, lås datorn vid onykterhet eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hmm... Funderar starkt på att byta avatar men jag har blivit ganska fäst vid gamle Waldorf. Samtidigt börjar han dock kännas väldigt grå och uttjatad. Dilemma, dilemma. --- Den här tråden borde klistras btw. Den där Einstein-avataren du bar på n0f var la fräsig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Den där Einstein-avataren du bar på n0f var la fräsig? Psst... Ingen fel att du går emot strömmen och skippar ram på din avatar... Men måste du gå emot strömmen och låta forumet förminska avataren åt dig? Den blir så pixlig och hemsk. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Psst... Ingen fel att du går emot strömmen och skippar ram på din avatar... Men måste du gå emot strömmen och låta forumet förminska avataren åt dig? Den blir så pixlig och hemsk. :'( Hur fick jag den här avataren? Har inte märkt av det förrän nu. Jag hade dock ändå inte gjort som du velat, pixligt och ramlöst flyter min båt. Edit: Nu rör det sig också. FRÄS. Redigerad 24 februari, 2007 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hur fick jag den här avataren? Har inte märkt av det förrän nu. Jag hade dock ändå inte gjort som du velat, pixligt och ramlöst flyter min båt. Edit: Nu rör det sig också. FRÄS. Brr för pixligt. Ramlöst kan vara snyggt, däremot. Rundade hörn ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Hur fick jag den här avataren? Har inte märkt av det förrän nu. Jag hade dock ändå inte gjort som du velat, pixligt och ramlöst flyter min båt. Edit: Nu rör det sig också. FRÄS. Ramlösa kan vara rätt snyggt, men gör som Siana säger och förminska den till rätt storlek :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Byta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Byta?? Logon och texten är så dålig kvalité på, sen är den för hög, så nej. Redigerad 24 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 (redigerad) Skyller allt på paint då. edit: Då jag gillar den artisten och detta albumet så är detta en liten hyllning. Redigerad 24 februari, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 <--- Tillbaka med en gammal goding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 <--- Tillbaka med en gammal goding. Wiie Much better. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 <--- Tillbaka med en gammal goding. Vad hade du innan den? inte märkt nån skillnad faktist ,eller så har jag bara inte lagt märket till det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Vad hade du innan den? inte märkt nån skillnad faktist ,eller så har jag bara inte lagt märket till det.. Han hade samma träd, fast det var blått och vitt istället för rött och svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2007 Han hade samma träd, fast det var blått och vitt istället för rött och svart. Jaha okej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Han hade samma träd, fast det var blått och vitt istället för rött och svart. Är det ett träd? Har jämt trott att det varit någon seriefigur som är på väg att springa ut ur bilden mot vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Är det ett träd? Har jämt trott att det varit någon seriefigur som är på väg att springa ut ur bilden mot vänster. Hur får du det till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Hur får du det till det? Vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vet inte. Nej, nu får du fanimej illustrera, så att vi fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts