KalleR Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 En vacker dag kommer jag och petar ut ögonen på dig Äh, den är ju ful ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Wieee, ny signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Wieee, ny signatur Vem är du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Vem är du Bra fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Bra fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Bah, jag har ny avatar och sign, det är gulliga grejor det Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Din ligger på 460kb, så.. Gör om, gör rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Vad tycks om min nya avator ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Vad tycks om min nya avator ? Bleh, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Vad tycks om min nya avator ? Aldrig gillat volkswagen logon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Vad tycks om min nya avator ? Frågan är vad tjejen har att göra med Volkswagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Frågan är vad tjejen har att göra med Volkswagen. Ehum, har inte en susning om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Vad tycks om min nya avator ? Meh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Meh. Vadå "meh". . . ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Vadå "meh". . . ? Ett "meh" kan betyda många grejer, men i detta fall tror jag P-C menar att han har sett bättre avatarer och att den där är en av dom fulaste/sämsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Ett "meh" kan betyda många grejer, men i detta fall tror jag P-C menar att han har sett bättre avatarer och att den där är en av dom fulaste/sämsta. meh! Hitta en bättre avatarter / sign då (P-C) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 meh! Hitta en bättre avatarter / sign då (P-C) Avatarter? Tufft med 12-åringar som envisas med att ha bilar/halvnakna tjejer som sign/ava (Jag tänker Godfather och Elin Grindemyr) .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 OT : meh! Hitta en bättre avatarter / sign då (P-C) Helsingborgare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag bytte text i signaturen och försöker fortfarande fundera ut om jag vill ha en avatar eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Jag bytte text i signaturen och försöker fortfarande fundera ut om jag vill ha en avatar eller inte. Jag tycker iaf att du ska fixa avatar. Blir så tomt och tråkigt utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 20 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2007 Avatarter? Tufft med 12-åringar som envisas med att ha bilar/halvnakna tjejer som sign/ava (Jag tänker Godfather och Elin Grindemyr) .. 14 * Men vadå? Jag hittar ju ingen bättre ffs.. OT : Helsingborgare? Japp, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts