Eudoros Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Nytt.. Kan jag ha det? Jodå, det var fint. Fast jag hade hellre sett att du fixade tillbaka ditt gamla Jessica Simpson tema. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Har någon en aning om hur man får in en rörlig bild som avator ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Har någon en aning om hur man får in en rörlig bild som avator ? Välj en .gif-bild som är fin och ladda upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Har någon en aning om hur man får in en rörlig bild som avator ? Letar reda på en .gif bild och sen gör man precis som med vanliga bilder Edit: Här går det undan. Redigerad 18 februari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Det gick inte, skit samma . Jag får hitta en ny avator/singature . Har någon ett tips ? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Det gick inte, skit samma . Jag får hitta en ny avator/singature . Har någon ett tips ? ? Här har du en avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Här har du en avatar Ja jobbigare bild får man nog leta efter ett tag, bra tips...verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 §2.2 - Avatarer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än 50 kb. Störigt? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) §2.2 - Avatarer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än 50 kb. Störigt? ja Edit: Jahap, ok.. Fler avators, eller . Någon av dom ? ? Redigerad 18 februari, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Ja men, den är väl inte störig ? "naturlig" Ingen kan hindra dig att använda den. (Tyvärr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Ingen kan hindra dig att använda den. (Tyvärr) Borde inte en dampande räv kunna räknas som störigt material? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Borde inte en dampande räv kunna räknas som störigt material? Dampande räv med rabies är inget störande material Redigerad 18 februari, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Vil passa på att tacka Qouad för det fina materialet jag fick till min singnatur och avator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Måste ha en singature nu! Kan någon kotte ge mig någon, vore tacksamt. :rolleyes: --------- Offtropic: Btw! Jag vann 100 spänn på bingolotto nyss! Redigerad 18 februari, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Vil passa på att tacka Qouad för det fina materialet jag fick till min singnatur och avator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Och ni kan inget göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Och ni kan inget göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/oqqijf3iqj.png] En vacker dag kommer jag och petar ut ögonen på dig Redigerad 18 februari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Bah, jag har ny avatar och sign, det är gulliga grejor det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts