Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Hello!

Det ligger till så här, jag suger rätt hårt på att göra signaturer och den jag har nu är ful och gjort på 2 minuter, så om någon vänlig själ har lust att göra en snygg signatur till mig blir jag väldigt tacksam.

Har frågat en massa polare och folk på msn om dom kan göra något snyggt med den här..

fkw12qmo0b.jpg

eller kanske skriva mitt namn på något snyggt sätt.

Helt fria händer har ni.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hello!

Det ligger till så här, jag suger rätt hårt och är ful, så om någon vänlig själ har lust att snygga till mig blir jag väldigt tacksam.

Helt fria händer har ni.

PM:a Qouad!

Han är verkligen duktig och brukar alltid vilja hjälpa till. Så om han har tid så hjälper han dig nog. :mellow:

Jag kunde inte låta bli att plocka bort några ord. Det blev så roligt. ta inte illa upp jag skojar bara. Men jag kunde inte låta bli då det blev en helt nya meningar när man ändrade om lite.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är verkligen duktig och brukar alltid vilja hjälpa till. Så om han har tid så hjälper han dig nog. :mellow:

Jag kunde inte låta bli att plocka bort några ord. Det blev så roligt. ta inte illa upp jag skojar bara. Men jag kunde inte låta bli då det blev en helt nya meningar när man ändrade om lite.

:mellow: !!! Där fick du verkligen till det, Victor! :mellow:

Oouf, arrtvå. Den var smart! :mellow:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är verkligen duktig och brukar alltid vilja hjälpa till. Så om han har tid så hjälper han dig nog. :)

:mellow::mellow::mellow: ......... :lol: fick du som sagt till det

Den var smart och snygg....ligger bra till, men ska PM:a Qouad och fråga och får se om han har lust att göra en också...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor