Eudoros Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Vart ännu mer trött på vad allt bilder i signaturer och liknande heter, så jag bytte till något enkelt - en text. Samt en ny avatar. Jag gillar det, iaf. Texten kanske jag ska byta ut om jag hittar något bättre, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Vart ännu mer trött på vad allt bilder i signaturer och liknande heter, så jag bytte till något enkelt - en text. Samt en ny avatar. Jag gillar det, iaf. Texten kanske jag ska byta ut om jag hittar något bättre, dock. Ta bildsignaturen jag skickade istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 (redigerad) Ta bildsignaturen jag skickade istället Nej, det var mycket bättre innan. Redigerad 15 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Nej, det var mycket bättre innan. Innan, då jag bara hade text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Innan, då jag bara hade text? Korrekt. Avataren är snygg, och det är väl i och för sig signaturen med.. Men tillsammans blev det inte så snyggt, tycker jag. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Korrekt. Avataren är snygg, och det är väl i och för sig signaturen med.. Men tillsammans blev det inte så snyggt, tycker jag. :'( Tyckte faktiskt mer om med bara text som signatur jag med, och det var ju så det var sagt att jag skulle ha det från början, men spajdermän trilskades så pass att jag testade ha den där bilden som signatur. Men ska nog byta tillbaka till någon text imorgon, om jag får ork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Vilken text ska jag ha utav denna: "The supreme quality for leadership is unquestionably integrity. Without it, no real success is possible, no matter whether it is on a section gang, a football field, in an army, or in an office. - Dwight D. Eisenhower." Och denna: "How many special people change? How many lives are living strange? Where were you while we were getting high?" Redigerad 16 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Nytt, vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Nytt, vad tycks? Gillar verkligen signaturen, kan man få se bilden den är tagen ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Gillar verkligen signaturen, kan man få se bilden den är tagen ifrån? Coming right up.. EDIT: Om du vill ha fler fotografier i liknande format, så råder jag dig att besöka Werehouse.net Redigerad 16 februari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Ville bara säga att Mr. Dumbom har den snyggaste signaturen just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Nytt, vad tycks?Trevligt! Måste fan fixa nytt ja me.. ingen som känner sig manad att fotocoppa lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Gillar verkligen signaturen, kan man få se bilden den är tagen ifrån? Håller med! Riktigt läcker. DimpZ: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Trevligt! Måste fan fixa nytt ja me.. ingen som känner sig manad att fotocoppa lite? Jag är uttråkad, säg vad du tänkt dig så försöker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Jag är uttråkad, säg vad du tänkt dig så försöker jag. Humm, har inte tänkt på något.. vettefan vad jag ska ha.. Nån söt liten blondin kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Humm, har inte tänkt på något.. vettefan vad jag ska ha.. Nån söt liten blondin kanske En blondin var'e. Redigerad 16 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 En blondin var'e. Mitt nya kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 (redigerad) Mitt nya kanske? Haha, självklart får du ta det om du vill. Dock får du lägga på ram själv, om du nu vill ha ram, för det gjorde jag aldrig. Redigerad 16 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2007 En blondin var'e. Låt RavenE ta den! Wiie, tack.. blir att använda det en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts