Kebab Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Vad menar du? en ram skulle inte synas på bilden Jo, på högersidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 För att du sa åt oss att göra det, ja. :'( Ojoj, så du lyder mina en halvmånad gamla order? Jag är smickrad! Förresten, fick aldrig någon feedback på min signatur när jag gjorde den... Vad tycker folket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Ojoj, så du lyder mina en halvmånad gamla order? Jag är smickrad! Förresten, fick aldrig någon feedback på min signatur när jag gjorde den... Vad tycker folket? Den var fin edit: @Kebab: aha okey, jao det skulle den tänkte inte på det Redigerad 11 februari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ojoj, så du lyder mina en halvmånad gamla order? Jag är smickrad! Förresten, fick aldrig någon feedback på min signatur när jag gjorde den... Vad tycker folket? Mja, faktum är att det nog stämmer det du säger. Nångång läste jag att du skrev att "enpixliga svarta ramar är finfint", och då insåg jag att det var det. Och sen har jag bara inte.. tänkt på att det på något sätt inte skulle kunna vara fint.. Tycker den signatur är jättefin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Mja, faktum är att det nog stämmer det du säger. Nångång läste jag att du skrev att "enpixliga svarta ramar är finfint", och då insåg jag att det var det. Och sen har jag bara inte.. tänkt på att det på något sätt inte skulle kunna vara fint.. Tycker den signatur är jättefin! Har aldrig sagt att det inte är fint, men det börjar bli lite uttjatat. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Time has changed, huh? *QUOTES* Hahaha, Pwned! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Hahaha, Pwned! ... Vad sägs om nej? Men den senaste var från juli 2006 Du är bara butter för att du har enpixlig ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Hur lång tid tar det för en kanin att få utlösning? Hur länge har ni hållt på? Min nya sig Samt min nygamla Avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Min nya sig Samt min nygamla Avatar Höhö, jag känner mig hedrad. Oj, visste inte att man kunde få så små quote's! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Höhö, jag känner mig hedrad. Oj, visste inte att man kunde få så små quote's! Trixat lite Tydligen vill den inte byta Avatar, nån som vet om jag måste vänta till imorgon innan den byter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Tydligen vill den inte byta Avatar, nån som vet om jag måste vänta till imorgon innan den byter? Att ladda upp bilden du ska ha på Imagehack, eller liknande, och sen använda URL:en, istället för att ladda upp den direkt från datorn, brukar fungera för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Klistra in det här, bara. Du har ju redan laddat upp den här en gång. http://www.gtasajten.com/forum/uploads/monthly_02_2007/post-2658-1171307411.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2007 Att ladda upp bilden du ska ha på Imagehack, eller liknande, och sen använda URL:en, istället för att ladda upp den direkt från datorn, brukar fungera för mig. Gjorde som du sa nu, det funka Klistra in det här, bara. Du har ju redan laddat upp den här en gång. http://www.gtasajten.com/forum/uploads/monthly_02_2007/post-2658-1171307411.jpg Nu gjorde du allt jobb för jäves Kebab men tack endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Vart bara tvungen att lägga in det. Skrattade röven av mig, tack maimstream! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 Vart bara tvungen att lägga in det. Skrattade röven av mig, tack maimstream! Väl, jag hade bollen, och tydligen gjorde jag mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Har denna temporära signatur, ska fixa något nytt senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Har denna temporära signatur, ska fixa något nytt senare. Behåll din Elliot-avatar iaf. She are teh hotz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Behåll din Elliot-avatar iaf. She are teh hotz. Absolut. Vem är den söta telefonerande tjejen i din avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Nytt. Tillfälligt. Bra band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Absolut. Vem är den söta telefonerande tjejen i din avatar? Stefani Bingham. Whorer-movie @ Deviantart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts