P-C Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Den ser ut som skräp just nu. Utdragen alá rövhål. Jaa.. men den ser bra ut när jag laddar upp den i My Controls.. EDIT: sådärja.. Redigerad 8 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Wünderbart mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Wünderbart mycket bättre. Turrrrrd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Jag gillade din katt, men den här var också cewt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Lou, mina vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Vet ej om jag ska byta, eftersom det är lite torrt på Ferrari fronten kanske jag ska gå in på hop hop stilen nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Vet ej om jag ska byta, eftersom det är lite torrt på Ferrari fronten kanske jag ska gå in på hop hop stilen nu?? Ser ut som skit, så byt inte för all del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Tycker personligen denna är fetare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Tycker personligen denna är fetare. Nej, nej! Ingen av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Vet ej om jag ska byta, eftersom det är lite torrt på Ferrari fronten kanske jag ska gå in på hop hop stilen nu?? Vad är du igentligen? En reklamplats för hip hopare? Tycker personligen denna är fetare. Övre biten av växten saknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Vad är du igentligen? En reklamplats för hip hopare? Övre biten av växten saknas. Såg det nu, och nej jag e ingen reklam plats, alla de logos är från kända hip hop album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Såg det nu, och nej jag e ingen reklam plats, alla de logos är från kända hip hop album. No shit? Det jag menade var att det verkligen inte var snyggt med alla märken uppklistrade som om det vore ett reklamplakat för en hip hop-festival. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Tycker personligen denna är fetare. Jag tycker personligen att du ska göra något kreativt istället för att bara klistra ihop några logos som vem som helst gör i paint på 55 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Jag tycker personligen att du ska göra något kreativt istället för att bara klistra ihop några logos som vem som helst gör i paint på 55 sekunder. Tog mig 30 minuter att runda av logosen så att de skulle bli svarta runt om. Fick göra det pixel för pixel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 ? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/47vp7uqoyr.jpg Pussar till björnen Corleone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 ? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/47vp7uqoyr.jpg Pussar till björnen Corleone. RAWR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Ja, jag har ju inte haft varken signatur eller avatar så jag pillade ihop det på två minuter vardera bara för att ha något. Säg vad ni tycker... och för er snälla typer så är det typ i den stilen jag vill ha det ifall någon känner för att göra någon till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2007 Vet ej om jag ska byta, eftersom det är lite torrt på Ferrari fronten kanske jag ska gå in på hop hop stilen nu?? No wai. Den du har nu är mycket snyggare. ? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/47vp7uqoyr.jpg Pussar till björnen Corleone. Hmm.. kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Ja/Nej/NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!/Gå och dö! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Ja/Nej/NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!/Gå och dö! ? Ett JAAAAAAAAAAAA! och Gå inte och dö! Redigerad 10 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts