AngryAxel Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Det här borde väl kanske höra till Datorhjälpstråden, men ni vet hur den är. Till mitt nya signatur/avatartema skulle jag vilja printa inne i DVD-filmer. Printar man utan vidare blir det svart, men man kan minimera maskinvaruaccelerationen för att det ska funka. Det sänker kvaliteten rejält, så vilket program är bäst för såna ändamål? Fraps? Om du med 'printa' menar 'ta dumpar', så rekommenderar jag BSPlayer, där du med en knapptryckning (P som standard) tar en bild som sparas i C:\Program\BSPlayer, som en .JPG-fil. Är inte hundra på hur dess DVD-uppspelningsförmåga är, men jag kan tänka mig att det fungerar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Ny avatar och Signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Ny avatar och Signatur Kinky... Men kantutjämningen på "TUX" tar kål på mig. Fixa pl0x. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Julen är över, välkommen tillbaka Stefani. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Ny avatar och Signatur Jag gillade den gamla bättre. :'( Fast det är ju synd att klaga på den där, i och för sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Ny avatar och Signatur I like it It's a keeper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2007 Om du med 'printa' menar 'ta dumpar', så rekommenderar jag BSPlayer, där du med en knapptryckning (P som standard) tar en bild som sparas i C:\Program\BSPlayer, som en .JPG-fil. Är inte hundra på hur dess DVD-uppspelningsförmåga är, men jag kan tänka mig att det fungerar bra. Ok, tack! Får testa senare. Ny signatur, vad tycks? Ska fixa typsnittet till Megaman också, men jag hittar inget. Nån som vill leta? Ska byta avatar senare också. Bara tillfälligt, jag har ett genialiskt tema på G senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2007 Ny avatar + en liten Xfire plupp som jag nyss skaffat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2007 Ok, tack! Får testa senare. Ny signatur, vad tycks? Ska fixa typsnittet till Megaman också, men jag hittar inget. Nån som vill leta? (:!!! Ska byta avatar senare också. Bara tillfälligt, jag har ett genialiskt tema på G senare Jag tycker den känns lite stor.. Men fin i övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Är verkligen riktigt trött på det tema jag har som signatur och avatar nu. Bleh. (sry, Kebab. ) Så jag ska byta, men frågan är... ska jag sätta in denna signatur eller ska jag bara ha text? Redigerad 8 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Är verkligen riktigt trött på det tema jag har som signatur och avatar nu. Bleh. (sry, Kebab. ) Så jag ska byta, men frågan är... ska jag sätta in denna signatur eller ska jag bara ha text? Bilden isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Är verkligen riktigt trött på det tema jag har som signatur och avatar nu. Bleh. (sry, Kebab. ) Så jag ska byta, men frågan är... ska jag sätta in denna signatur eller ska jag bara ha text? Vad har du tänkt ha som avatar till den där? Fin var den iaf. Lugn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Bilden isåfall. Okay. Vad har du tänkt ha som avatar till den där? Fin var den iaf. Lugn. Har inte hunnit tänkt på avatar så mycket, men hittills har jag funderat på någon av dessa: Redigerad 8 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Okay. Har inte hunnit tänkt på avatar så mycket, men hittills har jag funderat på någon av dessa: Why not? I say it´s a keeper. Redigerad 8 februari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Why not? I say it´s a keeper. Mjo... det verkar bli mörkt och fint. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Mjo... det verkar bli mörkt och fint. Tack. No problem, längtar efter att få se det "in action". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 No problem, längtar efter att få se det "in action". Så. La även in en vacker liten text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Så. La även in en vacker liten text. Wub på allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 (redigerad) Ingen som vill kommentera min söta avatar? Vafan, vad pixlig den blev... Redigerad 8 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2007 Den ser ut som skräp just nu. Utdragen alá rövhål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts