Kebab Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Funderar på att byta till något väldigt enkelt som tema, d.v.s en avatar och bara en text som signatur. Funderar på detta: Avatar: och detta som signatur: "As my feet walk from the ashes of Katarr, I shall not fear, for in fear, lies death." Något att satsa på? Neje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Min "nya" screen från SWG emulator. (Pre cu såklart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Min "nya" screen från SWG emulator. (Pre cu såklart) Skulle vara trevligt om du kunde ändra "agin" till "again" som jag antar att du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Skulle vara trevligt om du kunde ändra "agin" till "again" som jag antar att du menar. .Thx (får fixa de till imorn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 .Thx (får fixa de till imorn) Lol! hoppas du gjorde i Photoshop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Har bytt. Nigga' stole my smiley. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Nigga' stole my smiley. Hur kan man inte göra det? Den är så söt. http://www.gtastunting.com/forums/style_emoticons/default/icecream.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Sådär.. slängde ihop ny signatur med sprites från det snyggaste spelet till SNES.. Havrest Moon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Sådär.. slängde ihop ny signatur med sprites från det snyggaste spelet till SNES.. Havrest Moon. Heligaste kuknötter, jag älskar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Tycker ni att jag ska skaffa en ny avatar eller ha kvar den nuvarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Sådär.. slängde ihop ny signatur med sprites från det snyggaste spelet till SNES.. Havrest Moon. Haha Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Sådär.. slängde ihop ny signatur med sprites från det snyggaste spelet till SNES.. Havrest Moon. Mysig! Jag gillar Knarkuzz bilder också, det saknas bara ett litet gulligt plyte i fönstret så är det perfa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Funderar på att byta till något väldigt enkelt som tema, d.v.s en avatar och bara en text som signatur. Funderar på detta: Avatar: och detta som signatur: "As my feet walk from the ashes of Katarr, I shall not fear, for in fear, lies death." Något att satsa på? Once again. Så passar inte bilden och texten ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) Tycker ni att jag ska skaffa en ny avatar eller ha kvar den nuvarande? Tycker du ska spara den du har. Edit: Alltså, jag känner igen dig mer på avataren än namnet. Redigerad 2 februari, 2007 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Once again. Så passar inte bilden och texten ihop. No shit? Texten och bilden är från helt olika sammanhang, så självklart är dom inte lika. Dock så gillar jag både citatet och bilden, därför jag tog dem 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 No shit? Texten och bilden är från helt olika sammanhang, så självklart är dom inte lika. Dock så gillar jag både citatet och bilden, därför jag tog dem 2. Ta den. Väder/skog/natur-teman är så ut i helvete fula och tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Erhm,what? Uppdaterad Måste nog komma på nåt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Min e mest oldschool LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 Sådär.. slängde ihop ny signatur med sprites från det snyggaste spelet till SNES.. Havrest Moon. Woooh. Najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2007 Det här borde väl kanske höra till Datorhjälpstråden, men ni vet hur den är. Till mitt nya signatur/avatartema skulle jag vilja printa inne i DVD-filmer. Printar man utan vidare blir det svart, men man kan minimera maskinvaruaccelerationen för att det ska funka. Det sänker kvaliteten rejält, så vilket program är bäst för såna ändamål? Fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts