Kebab Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Ja eller nej? Ett absolut nej på signaturen. Ett "OK" på avataren. Maggie var snyggare. (Iallafall avataren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Ett absolut nej på signaturen. Ett "OK" på avataren. Maggie var snyggare. (Iallafall avataren) Ok.. edit gjorde en liten signatur... Ja eller Nej? Eller 1an eller 2an? Redigerad 28 januari, 2007 av j3ns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Den du har nu var gullig Lägg på en liten rama bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Ok.. edit gjorde en liten signatur... Ja eller Nej? Eller 1an eller 2an? Signaturen är väll fortfarande för stor, eller? Redigerad 28 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Signaturen är väll fortfarande för stor, eller? Den är juh 500x200. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Den är juh 500x200. Men höjden på signaturen i huvud taget tänkte jag, 200px hög max sade stell att min fick vara, fick ta bort massa text i min signatur så den kom under 200px tydligen dem nya reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Men höjden på signaturen i huvud taget tänkte jag, 200px hög max sade stell att min fick vara, fick ta bort massa text i min signatur så den kom under 200px tydligen dem nya reglerna Men jag har ju ingen text... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Lägg åtminstonde på en ram på den du har nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Men jag har ju ingen text... Nej men maxhöjden borde ju vara hela signaturens höjd, vare sig det är text eller bild fast det rör ju inte mig i vilket fall så, ville bara påpeka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Ok.. edit gjorde en liten signatur... Ja eller Nej? Eller 1an eller 2an? Ta den utan text, sen så kan du förminska den en del, en ram behövs inte alls, en sån enkel signatur är snyggare utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Ta den utan text, sen så kan du förminska den en del, en ram behövs inte alls, en sån enkel signatur är snyggare utan. Tackar Fixa min Avtar lite också... Ja eller Som Förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Tackar Fixa min Avtar lite också... Ja eller Som Förut? Den lilla bilden var faktiskt sötare. Håller förövrigt med panimala, gör signaturen lite mindre så blir den finfin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Ta den utan text, sen så kan du förminska den en del, en ram behövs inte alls, en sån enkel signatur är snyggare utan. Ok! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Ok.. edit gjorde en liten signatur... Ja eller Nej? Eller 1an eller 2an? Avataren är fin, signaturerna för stora imo. Regelmässigt tillåtet, men det blir lite väl stort. 2an, men kanske annat typsnitt. Helst mindre, oavsett vilken du väljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Blev ny signatur blivit kåt i Gorgoroth, Avatar kanske oxo kommer http://img68.imageshack.us/img68/5318/gorgorothsigqm8.png Aja böt avatar oxo http://img259.imageshack.us/img259/9419/kingavatarqi2.png Redigerad 29 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Varför har Siana en missbildad spermie som signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Varför har Siana en missbildad spermie som signatur? För att det är en avbild av hans ena hälft innan befruktningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (redigerad) Varför har Siana en missbildad spermie som signatur? Tog bort jultemat och har inte orkat fixa något annat än. ... Jajävlar, ändrar avataren också... Så, fixade signaturen nu... Redigerad 28 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Funderar på att byta till något väldigt enkelt som tema, d.v.s en avatar och bara en text som signatur. Funderar på detta: Avatar: och detta som signatur: "As my feet walk from the ashes of Katarr, I shall not fear, for in fear, lies death." Något att satsa på? Redigerad 29 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts