Mr.Magic Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Han menar nog det som gör att det ser ut typ som glas. Jag tycker inte det behövs tas bort. Nej det är ju snyggt, ludder har dålig smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 GGGGGah rippa min layout #!&#!#) ;((((888888888888888 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Nä, det är ju de som gör den snygg! Exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 GGGGGah rippa min layout #!&#!#) ;((((888888888888888 Sorry, Jag kan ta bort det om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Sorry, Jag kan ta bort det om du vill. Nej det behövs inte, ett enkelt postkuvert med 500:- märkt "Royalty avgift" ska nog sätta oss på rätt fot igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) Nej det behövs inte, ett enkelt postkuvert med 500:- märkt "Royalty avgift" ska nog sätta oss på rätt fot igen Nej, ta 5000 och märk det med "cp-åke VS mamma mohammed"... HAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAA! PS: Lär bara vara jag och Grus som fattar skämtet :-/ Redigerad 12 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Nej, ta 5000 och märk det med "cp-åke VS mamma mohammed"... HAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAA! PS: Lär bara vara jag och Grus som fattar skämtet :-/ Ha...Ha....Ha, Ha. Tjockis tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Funderar på att byta ava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Funderar på att byta ava Ok. Funderar på att klia mig i håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Lade till 2 nya bilder till siggen, båda kommer från angryalien's "Jaws in 30 seconds, and re-enacted by bunnies" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ok. Funderar på att klia mig i håret. Ha! Jag vet inte varför men jag asgarvade när jag hörde det där! Lade till 2 nya bilder till siggen, båda kommer från angryalien's "Jaws in 30 seconds, and re-enacted by bunnies" Ha! Älskar dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ny sig... Som inte funkar som jag tänkte mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Ny sig, Strictly for my M.O.Z.I.L.L.A F.I.R.E.F.O.X. users. Mozilla 4 Lajf beeotch. Edit: Waj da fak kan man inte ladda upp PNG filer? Redigerad 13 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Första avataren ja gör faktist .. klagomål/kommentarer tas mer än gärna emots Edit; nu är det gröna inte så starkt Redigerad 13 januari, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Första avataren ja gör faktist .. klagomål/kommentarer tas mer än gärna emots Det var snygg. Men du borde byta till en mörkare grön på avataren.. enligt mig. @Jacker: Hur är det meningen att den ska fungera då? Den var ju snygg tycker jag. Redigerad 13 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ny signatur... Blev rätt nöjd, försökte göra något som inte var så likt mina andra arbeten och det gick ju rätt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ny signatur... Blev rätt nöjd, försökte göra något som inte var så likt mina andra arbeten och det gick ju rätt bra! Liknade zikThs signatur på n0f... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ahh! en ripper fånga honom!! (sarkasm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Nu "fixade" jag min sign! Kolla på mina inlägg så förstår ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Liknade zikThs signatur på n0f... Jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts