RavenE Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Jag brukar oftast bara testa mig fram till någon storlek jag tycker ser bra ut, med "Constrained Proportions" då, så att den inte blir ihoptryckt på någon sida eller liknande. Ahh, jag kör utan "behåll proportioner", kan berp på det. Men var tycker ni? Behålla avataren, eller byta till sötisen Elliot eller grymma Dr.Cox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Men var tycker ni? Behålla avataren, eller byta till sötisen Elliot eller grymma Dr.Cox? Elliot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Elliot. Tycks nu då? Blev riktigt bra enligt mig. Redigerad 17 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Tycks nu då? Blev riktigt bra enligt mig. Att ha 150 x 150 pixlar är inte så smart, med tanke på att den då trycks ihop. Jämför med den här bilden, ser mycket bätre ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Att ha 150 x 150 pixlar är inte så smart, med tanke på att den då trycks ihop. Jämför med den här bilden, ser mycket bätre ut. Well, tack för hjälpen, både du och Eudoros. Vet inte om jag ska göra det, men: Får jag ha en text bredvid signatur-bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Well, tack för hjälpen, både du och Eudoros. Vet inte om jag ska göra det, men: Får jag ha en text bredvid signatur-bilden? Bredvid - Ja. Ovanför/under - Tveksamt, du har bara 5 pixlar tillgodo. Redigerad 17 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Bredvid - Ja. Ovanför/under - Tveksamt, du har bara 5 pixlar tillgodo. Tack, då vet jag. Hur ska jag göra för att få bilden och texten i samma höjd, men bilden till vänster och texten till höger? Som ni ser nu, så lockar min signatur till sig lock-hunter mods. Redigerad 17 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Tack, då vet jag. Hur ska jag göra för att få bilden och texten i samma höjd, men bilden till vänster och texten till höger? Som ni ser nu, så lockar min signatur till sig lock-hunter mods. Jag tror inte det går, bild och text hamnar på olika rader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Jag tror inte det går, bild och text hamnar på olika rader. Aj fan. Well, får väl skippa den där texten då. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Aj fan. Well, får väl skippa den där texten då. :'( Min sjukhusserie slår din sjukhusserie, alla gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Min sjukhusserie slår din sjukhusserie, alla gånger... R.I.P Kexchoklad <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Min sjukhusserie slår din sjukhusserie, alla gånger... House! Yay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Min sjukhusserie slår din sjukhusserie, alla gånger... Cheers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Maggie... Simpsons fan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Maggie... Simpsons fan* Avataren är najs, men signaturen ser verkligen ut som skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Tycks nu då? Blev riktigt bra enligt mig. Mjo, jag tycker det vart bra. Maggie... Simpsons fan* Njäe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Min sjukhusserie slår din sjukhusserie, alla gånger... House forever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Min sjukhusserie slår din sjukhusserie, alla gånger... Oh yes. House är en trevligt prick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Loel, ny sign. Billie The Vision - One More Full Leangth Record Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Loel, ny sign. Ändrade rätt precis ju Ändrat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts