spajdermän Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Håller sig till ämnet, ja, men till exempel blev ju "Hur känd är du?"-tråden låst pga spam(risk), trots att folk dittills hållit sig till ämnet. I den här tråden är det en massa "jag ändrade text". Jaha, intressant! Det är ju bra att folk får visa signaturer och avatarer, men det är en del posts i denna tråd som inte är mycket mer än spam. Inte mig emot, för så länge det inte är påhopp och alldeles för barnsligt så har jag inget emot spam. Även du har ju postat här när du har bytt sign eller liknande vet du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Skulle nån kunna fixa ett tema till mig? Blir så trött på alla jag gör, gärna nått Gears of War tema, men alla bilder jag hittar är så "mörka", någon? Någon? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Korrekt! Funderar på att köra ett Scrubs-tema ett tag? Vad tror ni om det? Dessa bilder, fast mindre såklart. Scrubs. Varje kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Någon? :'( Varför inte rita eget gow-tema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Någon? :'( Vill du ha den slänger jag ihop en avatar åt dig. Redigerad 17 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Vad tycks? Tror jag ska göra texten mindre, eller? Och ram.. Redigerad 17 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Vad tycks? Tror jag ska göra texten mindre, eller? Och ram.. Nice Centrera texten dock. Edit: ~~och kanske lite mindre. Redigerad 17 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Vad tycks? Tror jag ska göra texten mindre, eller? Och ram.. Mjäe... inget jag gillade direkt, tyvär. :/ Men iofs så är jag ingen som följer Scrubs heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Vad tycks? Tror jag ska göra texten mindre, eller? Och ram.. Usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Vad tycks? Tror jag ska göra texten mindre, eller? Och ram.. Njaa.. hade jag varit du så hade jag nog hellre satsat på en närbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Njaa.. hade jag varit du så hade jag nog hellre satsat på en närbild. Mjo, tror det jag med. Vad tror ni om dessa? Hade då tänkt ha Elliot som avatar. Fast mindre såklart. Finns inte så många bra närbilder på hela gänget.. Redigerad 17 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Mjo, tror det jag med. Vad tror ni om dessa? Hade då tänkt ha Elliot som avatar. Fast mindre såklart. Finns inte så många bra närbilder på hela gänget.. Jag tror den där bilden på gänget, som du postade nu, blir bättre som signatur iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Mjo, tror det jag med. Vad tror ni om dessa? Hade då tänkt ha Elliot som avatar. Fast mindre såklart. Finns inte så många bra närbilder på hela gänget.. Verkar finfint. Kör hårt! btw: (Varför är jag så fixerad vid siffror? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 btw: (Varför är jag så fixerad vid siffror? ) Och vem var det som gjorde den avgörande posten då? Va? Va? Va? Va? Sry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Har fixat signaturen nu. Ska jag behålla avataren jag har nu, eller byta till den med bara Elliot? Btw, hur var det nu med texter? Får jag lägga in en centrerad text i min signatur nu utan att det överskrider gränsen för storlek? Bilden är cirka 357 pixels stor. Redigerad 17 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Mjo, tror det jag med. Vad tror ni om dessa? Hade då tänkt ha Elliot som avatar. Fast mindre såklart. Finns inte så många bra närbilder på hela gänget.. Gaah! Sparar och gör backup filer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 @RavenE: Du borde ha en signatur på Dr. Cox. Helt klart den skönaste karaktären i Scrubs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Har fixat signaturen nu. Ska jag behålla avataren jag har nu, eller byta till den med bara Elliot? Btw, hur var det nu med texter? Får jag lägga in en centrerad text i min signatur nu utan att det överskrider gränsen för storlek? Bilden är cirka 357 pixels stor. Tycker din signatur såg ihoptryckt ut. :/ Om du vill få den lite "vanligare" kan du ju försöka få hela bilden lite mindre, typ något såhär , fast då blir ju iofs gubbarna små och mindre tydliga... Aja, Det är du som bestämmer. Redigerad 17 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) @RavenE: Du borde ha en signatur på Dr. Cox. Helt klart den skönaste karaktären i Scrubs! Bra idé! Han är riktigt bra! Någon av dessa?: @Eudoros: Tror jag tar din bild, är inte så bra på att få till bra storlekar på signaturerna. Något tips för att få dom i bra storlek? Redigerad 17 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 @Eudoros: Tror jag tar din bild, är inte så bra på att få till bra storlekar på signaturerna. Något tips för att få dom i bra storlek? Jag brukar oftast bara testa mig fram till någon storlek jag tycker ser bra ut, med "Constrained Proportions" då, så att den inte blir ihoptryckt på någon sida eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts