Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Håller sig till ämnet, ja, men till exempel blev ju "Hur känd är du?"-tråden låst pga spam(risk), trots att folk dittills hållit sig till ämnet. I den här tråden är det en massa "jag ändrade text". Jaha, intressant!

Det är ju bra att folk får visa signaturer och avatarer, men det är en del posts i denna tråd som inte är mycket mer än spam. Inte mig emot, för så länge det inte är påhopp och alldeles för barnsligt så har jag inget emot spam. :huh:

Även du har ju postat här när du har bytt sign eller liknande vet du ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fixat signaturen nu. Ska jag behålla avataren jag har nu, eller byta till den med bara Elliot?

Btw, hur var det nu med texter? Får jag lägga in en centrerad text i min signatur nu utan att det överskrider gränsen för storlek? Bilden är cirka 357 pixels stor.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har fixat signaturen nu. Ska jag behålla avataren jag har nu, eller byta till den med bara Elliot?

Btw, hur var det nu med texter? Får jag lägga in en centrerad text i min signatur nu utan att det överskrider gränsen för storlek? Bilden är cirka 357 pixels stor.

Tycker din signatur såg ihoptryckt ut. :/

Om du vill få den lite "vanligare" kan du ju försöka få hela bilden lite mindre, typ något såhär post-10629-1169067461_thumb.jpg, fast då blir ju iofs gubbarna små och mindre tydliga... ;)

Aja, Det är du som bestämmer. :)

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@RavenE: Du borde ha en signatur på Dr. Cox. Helt klart den skönaste karaktären i Scrubs! ;)

Bra idé! Han är riktigt bra! :)

Någon av dessa?:

@Eudoros: Tror jag tar din bild, är inte så bra på att få till bra storlekar på signaturerna. Något tips för att få dom i bra storlek? :D

post-6660-1169067467_thumb.jpg

post-6660-1169067472_thumb.jpg

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Eudoros: Tror jag tar din bild, är inte så bra på att få till bra storlekar på signaturerna. Något tips för att få dom i bra storlek? :)

Jag brukar oftast bara testa mig fram till någon storlek jag tycker ser bra ut, med "Constrained Proportions" då, så att den inte blir ihoptryckt på någon sida eller liknande. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor