spajdermän Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bytte till den lilla texten så länge. Scrubs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Scrubs Korrekt! Funderar på att köra ett Scrubs-tema ett tag? Vad tror ni om det? Dessa bilder, fast mindre såklart. Redigerad 14 januari, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Varför skulle texten inte synas om du bara klippte bort den delen över och under som inte har nån text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Varför skulle texten inte synas om du bara klippte bort den delen över och under som inte har nån text? Från den kan jag klippa ja, men inte från de två stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bytte text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bytte text. Fint teckensnitt, det undre - Vad heter det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Bah, gjorde om den till en .gif istället med tiderna 20-10-20-10, så vänta och läs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Fint teckensnitt, det undre - Vad heter det? Its liek comic sans ms Skön sig chuck! Redigerad 14 januari, 2007 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Uppdaterat med ny (not rly) signatur,avataren kommer om en dag typ. ^ Tack Colan.. Redigerad 15 januari, 2007 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Muuhuu, nytt tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Skulle nån kunna fixa ett tema till mig? Blir så trött på alla jag gör, gärna nått Gears of War tema, men alla bilder jag hittar är så "mörka", någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Bah, gjorde om den till en .gif istället med tiderna 20-10-20-10, så vänta och läs Vacker dikt. Måste dock erkänna att de stora textblocken gick för snabbt för mig, för att noggrant läsa under ett visningstillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 (redigerad) Vacker dikt. Måste dock erkänna att de stora textblocken gick för snabbt för mig, för att noggrant läsa under ett visningstillfälle. Hahaha . Det är ingen dikt Ledsen. Jo, jag tycker också den går för fort, ändrar till 30-20-30-20 istället. Done. Redigerad 15 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Är det bara jag som tycker att den här tråden egentligen är spammigare än den spammigaste, nu låsta, tråden? Simpa, har det hänt din mor nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Är det bara jag som tycker att den här tråden egentligen är spammigare än den spammigaste, nu låsta, tråden? Simpa, har det hänt din mor nåt? Öhm.. Tycker att folket för det mesta håller sig till ämnet i den här tråden? Vad är det du syftar på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Korrekt! Funderar på att köra ett Scrubs-tema ett tag? Vad tror ni om det? Dessa bilder, fast mindre såklart. Blir säkert fint. Röstar för högra bilden. Åh, hon är så vacker, så vacker! (Elliot eller vad hon heter) Som en prynadssak som man inte kan sluta titta på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Simpa, har det hänt din mor nåt? Det skulle man kunna tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Blir säkert fint. Röstar för högra bilden. Åh, hon är så vacker, så vacker! (Elliot eller vad hon heter) Som en prynadssak som man inte kan sluta titta på... Sarah Chalke. Hon är dock inte så het i dom tidigare säsongerna, men i första avsnittet i tredje säsongen, då piffar hon upp sig rejält. Kör på scrubs, i love it.!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Öhm.. Tycker att folket för det mesta håller sig till ämnet i den här tråden? Vad är det du syftar på? Håller sig till ämnet, ja, men till exempel blev ju "Hur känd är du?"-tråden låst pga spam(risk), trots att folk dittills hållit sig till ämnet. I den här tråden är det en massa "jag ändrade text". Jaha, intressant! Det är ju bra att folk får visa signaturer och avatarer, men det är en del posts i denna tråd som inte är mycket mer än spam. Inte mig emot, för så länge det inte är påhopp och alldeles för barnsligt så har jag inget emot spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 (redigerad) Håller sig till ämnet, ja, men till exempel blev ju "Hur känd är du?"-tråden låst pga spam(risk), trots att folk dittills hållit sig till ämnet. I den här tråden är det en massa "jag ändrade text". Jaha, intressant! Det är ju bra att folk får visa signaturer och avatarer, men det är en del posts i denna tråd som inte är mycket mer än spam. Inte mig emot, för så länge det inte är påhopp och alldeles för barnsligt så har jag inget emot spam. Det är lika intressant med bilder som text, text kan även vara mer intressant. Vilket är det du finner som spam? Visa-signatur-posterna eller Min-åsikt-om-din-signatur-posterna? lol men nu är det ju vi som går zeh off lol Redigerad 16 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts