Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Vacker dikt. Måste dock erkänna att de stora textblocken gick för snabbt för mig, för att noggrant läsa under ett visningstillfälle.

Hahaha :mellow: . Det är ingen dikt :teehee: Ledsen.

Jo, jag tycker också den går för fort, ändrar till 30-20-30-20 istället.

Done.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir säkert fint. Röstar för högra bilden. Åh, hon är så vacker, så vacker! :) (Elliot eller vad hon heter)

Som en prynadssak som man inte kan sluta titta på...

Sarah Chalke. :( Hon är dock inte så het i dom tidigare säsongerna, men i första avsnittet i tredje säsongen, då piffar hon upp sig rejält. :ermm:

Kör på scrubs, i love it.!!!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm.. Tycker att folket för det mesta håller sig till ämnet i den här tråden? Vad är det du syftar på? :)

Håller sig till ämnet, ja, men till exempel blev ju "Hur känd är du?"-tråden låst pga spam(risk), trots att folk dittills hållit sig till ämnet. I den här tråden är det en massa "jag ändrade text". Jaha, intressant!

Det är ju bra att folk får visa signaturer och avatarer, men det är en del posts i denna tråd som inte är mycket mer än spam. Inte mig emot, för så länge det inte är påhopp och alldeles för barnsligt så har jag inget emot spam. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller sig till ämnet, ja, men till exempel blev ju "Hur känd är du?"-tråden låst pga spam(risk), trots att folk dittills hållit sig till ämnet. I den här tråden är det en massa "jag ändrade text". Jaha, intressant!

Det är ju bra att folk får visa signaturer och avatarer, men det är en del posts i denna tråd som inte är mycket mer än spam. Inte mig emot, för så länge det inte är påhopp och alldeles för barnsligt så har jag inget emot spam. ^_^

Det är lika intressant med bilder som text, text kan även vara mer intressant.

Vilket är det du finner som spam? Visa-signatur-posterna eller Min-åsikt-om-din-signatur-posterna?

lol men nu är det ju vi som går zeh off lol

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor