Henkibojj Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Läs reglerna så stor allt där, om du nu skulle bli ertappad av någon som anklagar dig för porrsurfning så är det bara att visa dom reglerna. Men kom inte och rapportera allt bara för det syns lite hud. Snälla, är du fortfarande bitter för din blåbrud 2005? Det skulle vara viss skillnad om RavenE skulle slänga upp en bild på en asiatisk "lärarinna" som utövar fellatio på en tysk gubbe med moppemusch. Men det vet vi ju att han inte kommer göra. Såna personer och beklädnader som man kan se på vilken badstrand som helst är väl inget man behöver dölja för sina föräldrar? Nej, förutsatt att de har så mycket på sig går det väl an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Nej, förutsatt att de har så mycket på sig går det väl an. ..Och om du kollar i reglerna så är det också vad som står där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Snälla, är du fortfarande bitter för din blåbrud 2005? Nej, förutsatt att de har så mycket på sig går det väl an. Absolut inte, var inte bitter då heller. Tycker bara att en del folks föräldrar är helt förjävliga och skrattretande dumma i huvudet. Om deras barn inte får se en halvnaken brud på nätet, så skulle dom aldrig skaffat barn från första början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Bort med julen...men jag orkade inte pyssla med något nytt så jag slängde in en urgammal avatar (som fortfarande är vacker) samt en liten fin text från en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Byta? EDIT: Det här tycker jag blev fint, kan dock ändra signaturen om jag hittar någon bättre bild på werehouse.net Vad tycker ni? EDIT2: Lessen Kebab om jag stal din "moln-i-avatar"-idé Redigerad 13 januari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Byta? I know what I've been told, You got to work to feed the soul But I can't do this all on my own No, I know, I'm no Superman I'm no Superman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Nej, nu är det inte jul längre, gör en ny provisorisk, har tomt på idéer just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Ledsen för OT, trådskaparen och forumanvändarna, men det finns ingen barnuppfostringstråd: Tycker bara att en del folks föräldrar är helt förjävliga och skrattretande dumma i huvudet. Om deras barn inte får se en halvnaken brud på nätet, så skulle dom aldrig skaffat barn från första början. Som hypotetisk förälder, hade jag blivit orolig om min son såg halvnakna kvinnor på internet, då de främjar objektifiering av kvinnor. Å andra sidan, kan jag inte säga att jag inte gjorde detsamma 'då jag var liten' - Jag antar att min nyfikenhet stillades väldigt tidigt, och som tur var, kom jag snabbt på bättre tankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Ledsen för OT, trådskaparen och forumanvändarna, men det finns ingen barnuppfostringstråd: Som hypotetisk förälder, hade jag blivit orolig om min son såg halvnakna kvinnor på internet, då de främjar objektifiering av kvinnor. Å andra sidan, kan jag inte säga att jag inte gjorde detsamma 'då jag var liten' - Jag antar att min nyfikenhet stillades väldigt tidigt, och som tur var, kom jag snabbt på bättre tankar. Nu snackar vi inte om småbarn längre. Snittåldern här är 15 år, och då har alla redan haft sin sexualkunskap i skolan. Håller fast vid att ens föräldrar borde skjutas om dom inte låter sin son på 15+ se bilder med lättklädda damer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Bytte till den lilla texten så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Det där med att objektifera kvinnor är så dåligt argument. Killar har nästan lika stor press på sig som tjejerna. Och det blir värre för varje år. Lika mycket string och stora lökar som tjejerna ska ha så skall killarna vara födda med hantverks skillz och tvättbräda och vara smarta. Varför kan inte brudarna koppla in tvn eller liknande... Redigerad 13 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 så skall killarna vara födda med hantverks skillz och tvättbräda och vara smarta. Ord Jag är ju sämst på hantverk :'( . Min IQ är okej så det blir o träna upp tvättbrädan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Ord Jag är ju sämst på hantverk :'( . Min IQ är okej så det blir o träna upp tvättbrädan Ja det är trist. Du får gå en snikerikurs precis som jag. Jag kan inte ens skillja på en hammare och en skruvmejsel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Bort med allt vad bilder heter och fram med känslosamma texter istället . Varför i helvete rullar inte bilderna Redigerad 14 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Grah, 500x200 är alldeles för stort imo. Sorry simpa, men jag tål inte höjden. Adblock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Bort med allt vad bilder heter och fram med känslosamma texter istället . Varför i helvete rullar inte bilderna Om du blir lite mer sne, så kan nog "bilderna" rulla på dig. Redigerad 14 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Grah, 500x200 är alldeles för stort imo. Sorry simpa, men jag tål inte höjden. Adblock. Okej, men det var enda alternativet för att all text ska få plats. @ Maimstream, de rullar inte på mig, de kör rakt över mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Okej, men det var enda alternativet för att all text ska få plats. @ Maimstream, de rullar inte på mig, de kör rakt över mig Du skulle utan tvekan kunna minsta höjden med hälften om inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Du skulle utan tvekan kunna minsta höjden med hälften om inte mer. Då måste jag ju minska textens storlek, vilket innebär att man inte ser vad det står. Inte med den fonten i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 (redigerad) Det rullar på fint för mig. För hög? Ja. Eller? Rövslicka is the shit. Skit. Redigerad 14 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts