Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Läs reglerna så stor allt där, om du nu skulle bli ertappad av någon som anklagar dig för porrsurfning så är det bara att visa dom reglerna. Men kom inte och rapportera allt bara för det syns lite hud.

Snälla, är du fortfarande bitter för din blåbrud 2005?

Det skulle vara viss skillnad om RavenE skulle slänga upp en bild på en asiatisk "lärarinna" som utövar fellatio på en tysk gubbe med moppemusch. Men det vet vi ju att han inte kommer göra.

Såna personer och beklädnader som man kan se på vilken badstrand som helst är väl inget man behöver dölja för sina föräldrar?

Nej, förutsatt att de har så mycket på sig går det väl an.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, är du fortfarande bitter för din blåbrud 2005?

Nej, förutsatt att de har så mycket på sig går det väl an.

Absolut inte, var inte bitter då heller.

Tycker bara att en del folks föräldrar är helt förjävliga och skrattretande dumma i huvudet. Om deras barn inte får se en halvnaken brud på nätet, så skulle dom aldrig skaffat barn från första början.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ledsen för OT, trådskaparen och forumanvändarna, men det finns ingen barnuppfostringstråd:

Tycker bara att en del folks föräldrar är helt förjävliga och skrattretande dumma i huvudet. Om deras barn inte får se en halvnaken brud på nätet, så skulle dom aldrig skaffat barn från första början.

Som hypotetisk förälder, hade jag blivit orolig om min son såg halvnakna kvinnor på internet, då de främjar objektifiering av kvinnor. Å andra sidan, kan jag inte säga att jag inte gjorde detsamma 'då jag var liten' - Jag antar att min nyfikenhet stillades väldigt tidigt, och som tur var, kom jag snabbt på bättre tankar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ledsen för OT, trådskaparen och forumanvändarna, men det finns ingen barnuppfostringstråd:

Som hypotetisk förälder, hade jag blivit orolig om min son såg halvnakna kvinnor på internet, då de främjar objektifiering av kvinnor. Å andra sidan, kan jag inte säga att jag inte gjorde detsamma 'då jag var liten' - Jag antar att min nyfikenhet stillades väldigt tidigt, och som tur var, kom jag snabbt på bättre tankar.

Nu snackar vi inte om småbarn längre. Snittåldern här är 15 år, och då har alla redan haft sin sexualkunskap i skolan.

Håller fast vid att ens föräldrar borde skjutas om dom inte låter sin son på 15+ se bilder med lättklädda damer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där med att objektifera kvinnor är så dåligt argument.

Killar har nästan lika stor press på sig som tjejerna.

Och det blir värre för varje år. Lika mycket string och stora lökar som tjejerna ska ha så skall killarna vara födda med hantverks skillz och tvättbräda och vara smarta.

Varför kan inte brudarna koppla in tvn eller liknande...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor