Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Ta vad du vill, så länge det inte är för naket. Ja alltså, man ska utan problem kunna surfa på forumet utan att scrolla ner/täcka för tjejsigar när nån går förbi.

Äh, varför ska man behöva täcka för? Alla gillar nakna kvinnor på bild, vuxna som småbarn. Det är ju bättre IRL, men inget fel på fina bilder.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte vad ni har för moral och så i er familj, Cortez, men jag skulle tycka det var udda om du sitter och porrsurfar (överdrift) och morsan går förbi och rör inte en min som reaktion. Känsligheten är ju olika, men det funkar ju inte att försvara sg med ett "alla gillar naket!". (w00t)

Klart, hon kanske stannar och ser på.

Alla gillar ju trots allt naket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte vad ni har för moral och så i er familj, Cortez, men jag skulle tycka det var udda om du sitter och porrsurfar (överdrift) och morsan går förbi och rör inte en min som reaktion. Känsligheten är ju olika, men det funkar ju inte att försvara sg med ett "alla gillar naket!". :rolleyes:

Det har aldrig hänt att någon i min familj sett mig porrsurfa... iofs såg min syster en porrfilm jag hade på datorn... men de flesta föräldrar idag borde veta att majoriteten av alla barn kollar på porr minst en gång under tonåren. Så de borde inte bli allt för chockade om deras barn gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har aldrig hänt att någon i min familj sett mig porrsurfa... iofs såg min syster en porrfilm jag hade på datorn... men de flesta föräldrar idag borde veta att majoriteten av alla barn kollar på porr minst en gång under tonåren. Så de borde inte bli allt för chockade om deras barn gör det.

Inte chockade, kanske, men de skulle väl inte gilla det. Dessutom kan det ju vara i skolans datasalar där lärare, tekniker och diverse vakter går omkring. Vissa gillar inte att man sitter på communitys, och jag kan bara tänka mig hur de reagerar när de ser halvnaket svischa förbi på skärmarna. Många behöver inte mycket argument för att slänga ut en från salen och stänga av kontot. Det har inte hänt mig, men jag vet att det händer.

Ny avatar och Sign! Vad tycks? :)

Vänta nu, är inte den urgammal? Men den är fortfarande jättefin! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte vad ni har för moral och så i er familj, Cortez, men jag skulle tycka det var udda om du sitter och porrsurfar (överdrift) och morsan går förbi och rör inte en min som reaktion. Känsligheten är ju olika, men det funkar ju inte att försvara sg med ett "alla gillar naket!". :rolleyes:

Cortez har skillz han blir inte tagen, lr det har väl alla tonåringar idag?

Ny avatar och Sign! Vad tycks? :)

Den är ju lite kult -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte chockade, kanske, men de skulle väl inte gilla det. Dessutom kan det ju vara i skolans datasalar där lärare, tekniker och diverse vakter går omkring. Vissa gillar inte att man sitter på communitys, och jag kan bara tänka mig hur de reagerar när de ser halvnaket svischa förbi på skärmarna. Många behöver inte mycket argument för att slänga ut en från salen och stänga av kontot. Det har inte hänt mig, men jag vet att det händer.

Läs reglerna så stor allt där, om du nu skulle bli ertappad av någon som anklagar dig för porrsurfning så är det bara att visa dom reglerna. Men kom inte och rapportera allt bara för det syns lite hud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle vara viss skillnad om RavenE skulle slänga upp en bild på en asiatisk "lärarinna" som utövar fellatio på en tysk gubbe med moppemusch. Men det vet vi ju att han inte kommer göra.

Såna personer och beklädnader som man kan se på vilken badstrand som helst är väl inget man behöver dölja för sina föräldrar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle vara viss skillnad om RavenE skulle slänga upp en bild på en asiatisk "lärarinna" som utövar fellatio på en tysk gubbe med moppemusch. Men det vet vi ju att han inte kommer göra.

Såna personer och beklädnader som man kan se på vilken badstrand som helst är väl inget man behöver dölja för sina föräldrar?

Säker på det? :rolleyes:

Nä, blir nog ett litet kollage med flera olika tjejer. Om jag inte hittar en gudomligt fin tjej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor