Henkibojj Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Ta vad du vill, så länge det inte är för naket. Ja alltså, man ska utan problem kunna surfa på forumet utan att scrolla ner/täcka för tjejsigar när nån går förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Nytt kanske? Mjo, men jag är kass på PS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Tycker du ska ha en bild på en lättklädd kille istället, fan vad överraskade vi skulle bli. Inte så överraskade nu längre kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Ta vad du vill, så länge det inte är för naket. Ja alltså, man ska utan problem kunna surfa på forumet utan att scrolla ner/täcka för tjejsigar när nån går förbi. Äh, varför ska man behöva täcka för? Alla gillar nakna kvinnor på bild, vuxna som småbarn. Det är ju bättre IRL, men inget fel på fina bilder. Redigerad 11 januari, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Äh, varför ska man behöva täcka för? Alla gillar nakna kvinnor på bild, vuxna som småbarn. Det är ju bättre IRL, men inget fel på fina bilder. Oh thats so not true Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Jag vet inte vad ni har för moral och så i er familj, Cortez, men jag skulle tycka det var udda om du sitter och porrsurfar (överdrift) och morsan går förbi och rör inte en min som reaktion. Känsligheten är ju olika, men det funkar ju inte att försvara sg med ett "alla gillar naket!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Jag vet inte vad ni har för moral och så i er familj, Cortez, men jag skulle tycka det var udda om du sitter och porrsurfar (överdrift) och morsan går förbi och rör inte en min som reaktion. Känsligheten är ju olika, men det funkar ju inte att försvara sg med ett "alla gillar naket!". Klart, hon kanske stannar och ser på. Alla gillar ju trots allt naket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Jag vet inte vad ni har för moral och så i er familj, Cortez, men jag skulle tycka det var udda om du sitter och porrsurfar (överdrift) och morsan går förbi och rör inte en min som reaktion. Känsligheten är ju olika, men det funkar ju inte att försvara sg med ett "alla gillar naket!". Det har aldrig hänt att någon i min familj sett mig porrsurfa... iofs såg min syster en porrfilm jag hade på datorn... men de flesta föräldrar idag borde veta att majoriteten av alla barn kollar på porr minst en gång under tonåren. Så de borde inte bli allt för chockade om deras barn gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Ny avatar och Sign! Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Ny avatar och Sign! Vad tycks? Fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Fin! Tackar, tackar! Men det är Qouad som skall ha creden, han gjorde den till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Det har aldrig hänt att någon i min familj sett mig porrsurfa... iofs såg min syster en porrfilm jag hade på datorn... men de flesta föräldrar idag borde veta att majoriteten av alla barn kollar på porr minst en gång under tonåren. Så de borde inte bli allt för chockade om deras barn gör det. Inte chockade, kanske, men de skulle väl inte gilla det. Dessutom kan det ju vara i skolans datasalar där lärare, tekniker och diverse vakter går omkring. Vissa gillar inte att man sitter på communitys, och jag kan bara tänka mig hur de reagerar när de ser halvnaket svischa förbi på skärmarna. Många behöver inte mycket argument för att slänga ut en från salen och stänga av kontot. Det har inte hänt mig, men jag vet att det händer. Ny avatar och Sign! Vad tycks? Vänta nu, är inte den urgammal? Men den är fortfarande jättefin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Vänta nu, är inte den urgammal? Men den är fortfarande jättefin! Jo han skojade lite grann. Men är ju ny egentligen. Har ju inte haft den på ett tag. La till en liten text till. Någon som vet vem som sa det? Ändrade avatar.. Redigerad 12 januari, 2007 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 La till en liten text till. Någon som vet vem som sa det? Ändrade avatar.. George Bernard Shaw, "Back to Methuselah" (1921), part 1, act 1 Rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 George Bernard Shaw, "Back to Methuselah" (1921), part 1, act 1 Rätt? Inte den personen jag tänker på. Men han kanske citerade? Alla kan hans namn kan jag ju säga ändå. Fanns på 1900-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Jag vet inte vad ni har för moral och så i er familj, Cortez, men jag skulle tycka det var udda om du sitter och porrsurfar (överdrift) och morsan går förbi och rör inte en min som reaktion. Känsligheten är ju olika, men det funkar ju inte att försvara sg med ett "alla gillar naket!". Cortez har skillz han blir inte tagen, lr det har väl alla tonåringar idag? Ny avatar och Sign! Vad tycks? Den är ju lite kult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) George Bernard Shaw, "Back to Methuselah" (1921), part 1, act 1 Rätt? Har du haft den där signturen/avataren hela tiden? Redigerad 12 januari, 2007 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Inte chockade, kanske, men de skulle väl inte gilla det. Dessutom kan det ju vara i skolans datasalar där lärare, tekniker och diverse vakter går omkring. Vissa gillar inte att man sitter på communitys, och jag kan bara tänka mig hur de reagerar när de ser halvnaket svischa förbi på skärmarna. Många behöver inte mycket argument för att slänga ut en från salen och stänga av kontot. Det har inte hänt mig, men jag vet att det händer. Läs reglerna så stor allt där, om du nu skulle bli ertappad av någon som anklagar dig för porrsurfning så är det bara att visa dom reglerna. Men kom inte och rapportera allt bara för det syns lite hud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Jag vet inte vad ni har för moral och så i er familj, Cortez, men jag skulle tycka det var udda om du sitter och porrsurfar (överdrift) och morsan går förbi och rör inte en min som reaktion. Känsligheten är ju olika, men det funkar ju inte att försvara sg med ett "alla gillar naket!". Det skulle vara viss skillnad om RavenE skulle slänga upp en bild på en asiatisk "lärarinna" som utövar fellatio på en tysk gubbe med moppemusch. Men det vet vi ju att han inte kommer göra. Såna personer och beklädnader som man kan se på vilken badstrand som helst är väl inget man behöver dölja för sina föräldrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Det skulle vara viss skillnad om RavenE skulle slänga upp en bild på en asiatisk "lärarinna" som utövar fellatio på en tysk gubbe med moppemusch. Men det vet vi ju att han inte kommer göra. Såna personer och beklädnader som man kan se på vilken badstrand som helst är väl inget man behöver dölja för sina föräldrar? Säker på det? Nä, blir nog ett litet kollage med flera olika tjejer. Om jag inte hittar en gudomligt fin tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts