RavenE Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Ny text. Så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Ny har jag pillat fram en text som korsade min hjärna, och jag orkar verkligen inte pilla den hand i hand med bilden. Nu blev den irriterande. Redigerad 10 januari, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) *BORTA* Redigerad 10 januari, 2007 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Tycks? Själv tycker jag att den blev lite jobbig.. :/ Usch! Nej! Tvi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Hahaha: 13:17 Lägger 50 cent upp en bild 13:18 Förnedrar Maim 50-öringen 13:18 Ändrar 50-öringen sitt inlägg 13:21 Inser Henkibojj vad som skett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Usch! Nej! Tvi! Ful eller hur?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Ful eller hur?! Den skakande saken med blodet och allt det där var irriterande. Och vad-det-nu-var-för-font var det som var mest iögonfallande, då det var den man störde sig mest på. Så ja, den var ful. Bättre kan du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 (redigerad) Edit: Fan fel tråd Redigerad 10 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Kanske byta tillbaks till mitt gammla tema, eller? http://img72.imageshack.us/img72/5095/mariovc0.png http://img72.imageshack.us/img72/7664/mario1ns8.png Elelr jag vet inte... har sånn jävla ide torka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Funderar på att fixa ett nytt tema snart. Ska jag fortsätta med mina tjejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Tips på vilken vakker flikka jag kan ha som signatur/avatar? Ta någon blondin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Funderar på att fixa ett nytt tema snart. Ska jag fortsätta med mina tjejer? Om du tar en snygg. Så visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Funderar på att fixa ett nytt tema snart. Ska jag fortsätta med mina tjejer? Om du inte smetar ut bilden på bredden som du gjorde med Tara Reid. Så visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Om du tar en snygg. Så visst. Smaken är som baken. Den jag tycker är snygg, kanske inte du tycker är det. Om du inte smetar ut bilden på bredden som du gjorde med Tara Reid. Så visst. Haha, vilket minne. Mjo, ska tänka på det då det är dags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Haha, vilket minne. Mjo, ska tänka på det då det är dags. Minns ganska mycket gtasajten-relaterat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Minns ganska mycket gtasajten-relaterat... Det kan ju vara bra i vissa situationer. ---------- Tips på vilken vakker flikka jag kan ha som signatur/avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Ta någon blondin. Finns många blondiner. Hmm, kanske borde göra en bild med flera olika tjejer. Typ som ett kollage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Finns många blondiner. Hmm, kanske borde göra en bild med flera olika tjejer. Typ som ett kollage. Miss Campo eller vad hon heter, Boomer u know teh name Dock inte blond men het Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Tips på vilken vakker flikka jag kan ha som signatur/avatar? Tycker du ska ha en bild på en lättklädd kille istället, fan vad överraskade vi skulle bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 fan vad överraskade vi skulle bli. Frågan är ju om man skulle bli positivt eller negativt överraskad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts