Merkky Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Nytt igen. Tyx? I like it. Men avataren kunde varit lite bättre. Kanske om man bara såg ett framljus rakt framifrån, och typ halva grillen, förstår du? Men det dära är väl i Carbon så då kan man väl inte göra så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Sådär, nu har jag förstört min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Sådär, nu har jag förstört min signatur Snälla.. Ta bort! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 I like it. Men avataren kunde varit lite bättre. Kanske om man bara såg ett framljus rakt framifrån, och typ halva grillen, förstår du? Men det dära är väl i Carbon så då kan man väl inte göra så? Mmkay' Förstår vad du menar. Fixar till den senare idag då kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 (redigerad) Mmkay' Förstår vad du menar. Fixar till den senare idag då kanske. Okaay. I belive in you now. Lekte i PS nu... Vet inte, är det värt att försöka sig på en avatar med? Redigerad 7 januari, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Höhö nu har jag nytt tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Lekte i PS nu... Vet inte, är det värt att försöka sig på en avatar med? Joo.. Fast... Texten förstör ju den söta bilden.. Om du lyckas med en avatar blir det väldigt bra! Har också nu, ingen signatur. För, ingen som bryr sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Okaay. I belive in you now. Lekte i PS nu... Vet inte, är det värt att försöka sig på en avatar med? Nej, den du har nu är för fin för att bytas bort. Hörrö Colan, varför tog du bort din signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Orkar inte fixa någon bild, men en liten uppdatering iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Nej, den du har nu är för fin för att bytas bort. Då skiter jag i att byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Hörrö Colan, varför tog du bort din signatur? Äh Jag har mina skumma andledningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jag har mina skumma andledningar Påhopp och hotbrev från Samuelzon:s sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Påhopp och hotbrev från Samuelzon:s sida? Nope. Kände ändå något in da belly!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Nope. Kände ändå något in da belly!! Äh, vart har du staken pöjk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Äh, vart har du staken pöjk? Meh TRUST THE BELLY!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 BOrt med julen, in med den gamla, ser lite tråkig ut dock =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 BOrt med julen, in med den gamla, ser lite tråkig ut dock =/ Nytt kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Jag byter ut min julsignatur mot den gamla, som också ska bytas snart. Om folk blir jätteledsna kommer den finnas här framöver, ett tag iaf. Eller alltid. Eller åtminstone så länge gtasajten finns kvar. Speaking of which: Hultan gör ju backups lite då och då, är det på skiva? Kan man bränna ner hela forumet med allt innehåll på X skivor? Vore tufft att ha hela Gtasajtens historia på några skivor man bara trycker in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Jag byter ut min julsignatur mot den gamla, som också ska bytas snart. Om folk blir jätteledsna kommer den finnas här framöver, ett tag iaf. Eller alltid. Eller åtminstone så länge gtasajten finns kvar. Speaking of which: Hultan gör ju backups lite då och då, är det på skiva? Kan man bränna ner hela forumet med allt innehåll på X skivor? Vore tufft att ha hela Gtasajtens historia på några skivor man bara trycker in... Hultan borde väl kunna det? Man måste väl ha all info och sånt, men sånt kan väl inte vi vanliga dödliga få tag på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Ny text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts