Lajnux Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Ah, okeej. Ifall Lajnux har vägarna förbi och läser det hära? Vad heter den? Efter en hel del letande då jag inte hade fonten kvar på datorn hittade jag namnet på den. Den hette så mycket som "Daniel Black". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Min avatar är bra gammal, det vet ni. Även om jag bytte för ett tag sen så var det ju fortfarande G-man. Därför använder jag ett tips jag fick från Kebab om slump-bilder på www.azupload.com , och nu tänkte jag mig ett Warcraft 2-tema till avatar, åtminstone. Senare hade jag tänkt mig lite WC2-gubbar i sigen som skruvar och vänder på sig, precis som i spelet. Då måste jag först ha ett gifanimationsprogram, om nån har tips. Bilderna kommer från den här sidan, och jag har tre teman: Human, Orcs och Heroes. Klicka på dem flera gånger i rad så byter de efter varje gång. Vilket ska jag börja med? Ska de inte byta efter varje gång utan istället varje minut/dag/halvtimme/vecka? Annars kan ni kolla på dessa tre bilder och trycka F5 för att uppdatera Gtasajten-fönstret och därmed också mina bilder: Redigerad 3 januari, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Vilket ska jag börja med? Ska de inte byta efter varje gång utan istället varje minut/dag/halvtimme/vecka? Tycker du kan blanda lite mellan dom dära. Och dom byter blir väl bäst. Blir mycket variation då. Bra val också med dom bilderna. Lirade tvåan när man var liten grabb minsann Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 @Henkibojj: Var det inte du som tyckte det va så fel att byta avatar? jo se på tusan... Känns lite grann som att ändra passfoto. Om man som jag varit borta från forumet och letar bekanta "ansikten" känns det fel att se att alla ändrat sina bilder. Siana har alltid haft sin trollkarls-svisch (eller andra MegaMan X-figurer), och det är hans "identitet" enligt mig. Skribb skulle inte ha dumpat sin monstersavatar, det var hans identitet. Hultans identitet är en ROOT-ikon, inget mer. Vice.-s signatur är en liten dans-alien, och det är hans identitet. Har många exempel, men de kanske inte är lika starka. Inte som jag minns just nu iaf. Min avatar kanske inte är så snygg eller kul, men det skulle kännas udda att bara... byta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) @Henkibojj: Var det inte du som tyckte det va så fel att byta avatar? jo se på tusan... Det är inte FEL att ändra avatar. Det ska inte göras för ofta, bara. Att min framtida avatar dessutom byter för varje gång sidan laddas upp är inget problem, eftersom alla följer samma tema. Ta Siana som exempel: Han har länge hållit sig till Megaman X-tema, och trots att det var olika figurer så är det samma tema, alltså samma avatar. Typ. EDIT: Nu har jag bytt! Det är ganska små ikoner, faktiskt bara ungefär 50*40. Ikonerna är grymt mcket större i spelet, men då kanske man kör med 800*600. Tog printscreen själv, men då är de lika stora som de jag länkar till Redigerad 3 januari, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Vart min signatur för hög nu med texten under? Btw, Simpan, känner du igen citatet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Vart min signatur för hög nu med texten under? Btw, Simpan, känner du igen citatet? Passar inte till din bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Passar inte till din bild. Jag frågade bara om den vart för hög. Och texten är så irriterande är det bara att skita i att läsa den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Vart min signatur för hög nu med texten under? Nepp. Passar inte till din bild. Instämmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Btw, Simpan, känner du igen citatet? Sjävklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Sjävklart Suck, svunna tider... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) ... Redigerad 5 januari, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 La till text i signaturen. Är där några grammatikfel osv så säg det. Har sovit 2 timmar de senaste 48 timmarna och skiten är saxad från en låttext. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ändrade texten... Lite smårolig tyckte jag allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ändrade texten... Lite smårolig tyckte jag allt Stackarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Ändrade texten... Lite smårolig tyckte jag allt Haha, klockren. Man kan riktigt höra besvikelsen i rösten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Nytt igen. Tyx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Nytt igen. Tyx? Sweet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Nytt igen. Tyx? Signaturen är bra, men tycker inte riktigt om avataren.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Signaturen är bra, men tycker inte riktigt om avataren.. Nja. Jag är inte så glad för den heller. Men kommer inte på nått bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts