Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Min avatar är bra gammal, det vet ni. Även om jag bytte för ett tag sen så var det ju fortfarande G-man. Därför använder jag ett tips jag fick från Kebab om slump-bilder på www.azupload.com , och nu tänkte jag mig ett Warcraft 2-tema till avatar, åtminstone. Senare hade jag tänkt mig lite WC2-gubbar i sigen som skruvar och vänder på sig, precis som i spelet. Då måste jag först ha ett gifanimationsprogram, om nån har tips.

Bilderna kommer från den här sidan, och jag har tre teman: Human, Orcs och Heroes. Klicka på dem flera gånger i rad så byter de efter varje gång. :rolleyes: Vilket ska jag börja med? Ska de inte byta efter varje gång utan istället varje minut/dag/halvtimme/vecka?

Annars kan ni kolla på dessa tre bilder och trycka F5 för att uppdatera Gtasajten-fönstret och därmed också mina bilder:

setid7339_825230_0.pngsetid7338_825230_1.pngsetid7340_825230_2.png

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Henkibojj: Var det inte du som tyckte det va så fel att byta avatar?

jo se på tusan...

Känns lite grann som att ändra passfoto. Om man som jag varit borta från forumet och letar bekanta "ansikten" känns det fel att se att alla ändrat sina bilder. Siana har alltid haft sin trollkarls-svisch (eller andra MegaMan X-figurer), och det är hans "identitet" enligt mig. Skribb skulle inte ha dumpat sin monstersavatar, det var hans identitet. Hultans identitet är en ROOT-ikon, inget mer. Vice.-s signatur är en liten dans-alien, och det är hans identitet. Har många exempel, men de kanske inte är lika starka. Inte som jag minns just nu iaf.

Min avatar kanske inte är så snygg eller kul, men det skulle kännas udda att bara... byta bort den. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Henkibojj: Var det inte du som tyckte det va så fel att byta avatar?

jo se på tusan...

Det är inte FEL att ändra avatar. Det ska inte göras för ofta, bara. Att min framtida avatar dessutom byter för varje gång sidan laddas upp är inget problem, eftersom alla följer samma tema. Ta Siana som exempel: Han har länge hållit sig till Megaman X-tema, och trots att det var olika figurer så är det samma tema, alltså samma avatar. Typ. :rolleyes:

EDIT: Nu har jag bytt! Det är ganska små ikoner, faktiskt bara ungefär 50*40. Ikonerna är grymt mcket större i spelet, men då kanske man kör med 800*600. Tog printscreen själv, men då är de lika stora som de jag länkar till :P

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor