VickeX Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Antepante's nya är jävligt irriterande. Vafan det går ju knappt att läsa texten när den är svart med en vit outline (stroke). Riktigt dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Antepante's nya är jävligt irriterande. Vafan det går ju knappt att läsa texten när den är svart med en vit outline (stroke). Riktigt dåligt. Antefjenteboy ...en rejäl smäll på käften och riktigt dåligt? skyll inte på honom *ber den stora stygga Viktor om ursäkt om han blev lite upprörd* Redigerad 30 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Avatar till signaturen. Sätta dit eller göra nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Avatar till signaturen. Sätta dit eller göra nytt? Dit mä' den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Antefjenteboy ...en rejäl smäll på käften och riktigt dåligt? skyll inte på honom Vadå, det är ju han som valt att ha den sådär. Finns ju ingen annan att skylla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) Vadå, det är ju han som valt att ha den sådär. Finns ju ingen annan att skylla på. Han sa vilken bild han ville ha, resten gjorde jag --------------- http://www.gtastunting.com/forums/uploads/monthly_12_2006/post-1034-1167546357.jpg Jag provade en tutorial, hittade lite nya funktioner . (bakgrund, render) Edit: Jag kommer inte använda den eftersom den är gjord efter en tutorial . Redigerad 31 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 ? Ut med vintern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Ut med vintern In med höbalarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Ut med vintern Då säger vi så. Testar med den här avataren då: Bilden hittade jag förövrigt när jag googlade på "Siana" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Grah! Ni gör det för att provocera, eller hur? ... Men den gubben går inte... ... Alla sommarbilder är nu av mig adblockade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/859qr1buus.gif Jag har total idé-torka. Några tips? Eller finns det någon som var tillräckligt kåt för att spara mitt ökentema som försvann i formateringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 ? Jaaaa! Hö och blåhimmel FTW... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Grah! Ni gör det för att provocera, eller hur? ... Men den gubben går inte... ... Alla sommarbilder är nu av mig adblockade. Eller så är det för att vi e trötta på den långa hösten och vill ha vår och sommar igen. @Maimstream:Snälla, nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Ska den sexuellt utnyttjade Kirby få stanna, eller ska jag byta tillbaka till mitt gamla tema? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Ska den sexuellt utnyttjade Kirby få stanna, eller ska jag byta tillbaka till mitt gamla tema? Gamla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Gamla! tveklöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Ska den sexuellt utnyttjade Kirby få stanna, eller ska jag byta tillbaka till mitt gamla tema? Vad heter fonten, Anke Hand? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Vad heter fonten, Anke Hand? Det får du fråga Lajnux om, jag har ingen aning om vad fonten heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2007 Det får du fråga Lajnux om, jag har ingen aning om vad fonten heter. Ah, okeej. Ifall Lajnux har vägarna förbi och läser det hära? Vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts