Eudoros Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag gillar den signaturen, kanske för att Kate Beckinsale är bedårande vacker. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Nu börjar jag nog bli tjatig. Men ett snabbt utlåtande... är någon av dem här bättre som signatur än den med blomman? Simpan: Det är en vit ram på den ena. Men vi lägger inte upp ramen som Spidey gjorde åt oss! Den var så snygg, men vi orkade inte! Använd den här: Redigerad 29 december, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Påminner lite om Cortez signatur. Men han verkar inte vara aktiv längre. Jag vet. Snackade med Cortez på msn, han skulle antagligen titta in någon dag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Duger någon av följande som avatar, då? Redigerad 29 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Duger någon av följande som avatar, då? Isf den svartvita. Som du i sin tur ska göra mörkare så att den passar till signen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Jag vill ha sommar, well? Redigerad 30 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Jag vill ha sommar, well? Dålig skärpa på dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 ...ett alternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) ...ett alternativ? Riktigt fina, och mycket finare än dom första, IMO. Redigerad 30 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Duger detta simpla men nästan vackra tema ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Riktigt fina, och mycket finare än dom första, IMO. Kör på det då, slängde in nytt citat också Duger detta simpla men nästan vackra tema ? Duger nog bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Duger detta simpla men nästan vackra tema ? Jo, det gör det. Har du och Kebab övergett det där "The Force", eller vad det nu hette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Duger detta simpla men nästan vackra tema ? Skitsnyggt juh! Go, go, go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 ...ett alternativ? Oh, ja. Duger detta simpla men nästan vackra tema ? Oh, ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Nu får ni väl ändå ta och ge er. Okej att en del tycker att julen är över, men vintern är för bövelen inte över än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Nu får ni väl ändå ta och ge er. Okej att en del tycker att julen är över, men vintern är för bövelen inte över än. Vinter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 (redigerad) Nu får ni väl ändå ta och ge er. Okej att en del tycker att julen är över, men vintern är för bövelen inte över än. "Vintern" här utanför liknar bra mycket mer bilden på min signatur är den jag hade tidigare, med snö. Så åtminstonde jag har förlorat all vinter-känsla. :/ Edit: Jag vart aldrig nöjd med Kate Beckinsale-temat ändå. Så jag bytte till en skogsväg. Duger den? Redigerad 30 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Nu får ni väl ändå ta och ge er. Okej att en del tycker att julen är över, men vintern är för bövelen inte över än. Vintern fanns aldrig det här året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Edit: Jag vart aldrig nöjd med Kate Beckinsale-temat ändå. Så jag bytte till en skogsväg. Duger den? Oh, yes! Oh yes! Nu vill jag också skaffa sommartema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Nu vill jag också skaffa sommartema. Pilutta dig! Häftigt att jag inte fick ladda upp min avatar via sajten. Det stod hela tiden att den var tvungen att vara 80x80 (högst) och inte större än 50 kb, och bara vissa filformat. Min var 80x80 - 18,5kb och .jpeg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts