Eudoros Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Förfärligt tråkigt med avatar som är en del av signaturen, som i sin tur är fin. Hitta någon annan ava så är det primo sidone, puros finos. Jo, det var det faktiskt. Men efter att ha funderat lite så ska jag nog vänta några veckor, som GiZmo, RavenE och Colan K sa. Men när jag ska byta, bättre med något liknande det här som avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Men när jag ska byta, bättre med något liknande det här som avatar? Bästa är någonting annat. Denna matchade väl inte som handsken direkt. Men jo, får pröva sig fram lite grann http://img409.imageshack.us/img409/1490/blommasigncopybc4yc0.jpg @ Soft signatur Mr M. Redigerad 28 december, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Bytte nu, kanske fixar en avatar också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Byta...? http://img413.imageshack.us/img413/6563/blommaavala2.jpg Imo skulle det va nice om du gjorde signaturen lite mindre också, iallafall på höjden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ny, simpel signatur: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Ny, simpel signatur: Source, please. *host* - Gillade dock den förra bättre, om min åsikt spelar någon roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Source, please. *host* - Gillade dock den förra bättre, om min åsikt spelar någon roll. Dr. Gregory House. Mjo. Den förra var gulligare, men julen är slut, så jag ville inte ha kvar den. Och orkade inte lägga massa tid på en ny lika fräsig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Min nya signatur som "Ace" har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Förfärligt tråkigt med avatar som är en del av signaturen, som i sin tur är fin. Hitta någon annan ava så är det primo sidone, puros finos. Precis vad jag skulle säga ju. Vänta ett tag till imo Har håller jag däremot inte med. Bort med avatar - byt ut signatur. (Tills du fixar en bättre avatar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Min nya signatur som "Ace" har gjort Påminner lite om Cortez signatur. Men han verkar inte vara aktiv längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Dr. Gregory House. Mjo. Den förra var gulligare, men julen är slut, så jag ville inte ha kvar den. Och orkade inte lägga massa tid på en ny lika fräsig. Bara för att julafton är över betyder det inte att julen är över. Tolkningsfråga antar jag, men julen är en längre period imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Bara för att julafton är över betyder det inte att julen är över. Tolkningsfråga antar jag, men julen är en längre period imo. Julen var död redan innan julafton. Gamla signaturen gjorde jag bara för att jag inte hade nåt att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Tomteluva bort på banen, nyårshatt in istället på bananen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Har håller jag däremot inte med. Bort med avatar - byt ut signatur. (Tills du fixar en bättre avatar) Hittar ju ingen fantasi till en annan avatar - som passar med signaturen. Någon som har ett tips om något eller har lust att göra en avatar utav valfritt tema som passar bra med signaturen? Edit: Har i lite små frustration testat att gjort ett par andra avatars i samma anda som signaturen, men ingen som duger riktigt tycker jag...? Redigerad 29 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Alá Iggy Pop med vissa justeringar. Jävligt poetiskt, och så sant. Man är passagerare på sitt egna liv, och ända sättet för folk att minnas en är att göra något med sitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Nu börjar jag nog bli tjatig. Men ett snabbt utlåtande... är någon av dem här bättre som signatur än den med blomman? Simpan: Det är en vit ram på den ena. Redigerad 29 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Nu börjar jag nog bli tjatig. Men ett snabbt utlåtande... är någon av dem här bättre som signatur än den med blomman? De ser likadana ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Nu börjar jag nog bli tjatig. Men ett snabbt utlåtande... är någon av dem här bättre som signatur än den med blomman? Den första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Nu börjar jag nog bli tjatig. Men ett snabbt utlåtande... är någon av dem här bättre som signatur än den med blomman? Simpan: Det är en vit ram på den ena. Jag gillar den signaturen, kanske för att Kate Beckinsale är bedårande vacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) De ser likadana ut ? olika ramar @Eudoros: nummer 1 Redigerad 29 december, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts