StellHell Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Om du alltid trott det, varför hade du haft en för stor signatur då? Hahahaha, fan vad ägd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Det där är photoshop. Har du inte det kan du ta print och klistra in i paint, sen klipper du ut signaturen, kant i kant så kan du se hur stor det är. Det är inte alls Photoshop, det är ett tillägg till FireFox. Om du alltid trott det, varför hade du haft en för stor signatur då? Ägd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Om du alltid trott det, varför hade du haft en för stor signatur då? Bra fråga. Jag antar att jag är dum som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Det är inte alls Photoshop, det är ett tillägg till FireFox. Vad heter det och vart kan jag ladda hem det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Vad heter det och vart kan jag ladda hem det? MeasureIt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) MeasureIt. Tackar! Hur används den? Det står att man ska rita ut en markering, med vaddå? Edit: Hittade den lilla knappen nu. Redigerad 17 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Tackar! Hur används den? Det står att man ska rita ut en markering, med vaddå? Edit: Hittade den lilla knappen nu. SÄG.... NU!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) Öhm? Jag har alltid trott att man räknat såhär Men de där lilla mellanrummen kan man ju inte rå för. Chilli: det är en knapp nere i vänstra hörnet. Redigerad 17 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Men de där lilla mellanrummen kan man ju inte rå för. Chilli: det är en knapp nere i vänstra hörnet. Duktig beskrivning, fattar precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Duktig beskrivning, fattar precis... Du trycker på länken, väljer "Install now", startar om Firefox. Och sen ser du en liten "knapp" nere i vänstra hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Duktig beskrivning, fattar precis... Du trycker på länken, väljer "Install now", startar om Firefox. Och sen ser du en liten "knapp" nere i vänstra hörnet. Om du Chili, inte fattar Kebabs beskrivning, så gjorde jag en fin liten markering på nedanstående bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Det ä lugnt, hade glömt starta om FF . så jag trodde ni menade på tangentbordet haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) I like Kasabian. Redigerad 18 december, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 I like Kasabian. Yeeeh vi har ganska lika signaturer med andra ord. Förbastak bra vers också, speciellt att dom sjunger om John. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Yeeeh vi har ganska lika signaturer med andra ord. Förbastak bra vers också, speciellt att dom sjunger om John. Har undrat, men knappt tänkt på det: Vad föreställer "bilden" i din avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Har undrat, men knappt tänkt på det: Vad föreställer "bilden" i din avatar? Bilden föreställer en gubbe med en halsduk över huvudet, jag trodde man såg det ganska klart? Bilden är omslaget till Kasabians först skiva "Kasabian". Signaturen är från deras video "Cutt Off". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Bilden föreställer en gubbe med en halsduk över huvudet, jag trodde man såg det ganska klart? Bilden är omslaget till Kasabians först skiva "Kasabian". Signaturen är från deras video "Cutt Off". Om man sett den stora bilden kanske det är tydligt för dig, men den lilla avataren ser ut som... frihetsgudinnan, ett isberg eller en segelbåt. Inte en näsdukskille iaf. Men nu vet jag! Redigerad 18 december, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Ny, söt avatar.. och så har jag snott siganturen från Spam Snuten för den raden är väldigt cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Ny, söt avatar.. och så har jag snott siganturen från Spam Snuten för den raden är väldigt cool. Den var fin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) EDIT. Elakt.. Fixar ny host EDIT2. usch. Hittar aldrig en vettig host. Återkommer EDIT3. Äh. w/e Redigerad 21 december, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts