HOWHOW Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Som du gjorde om (:!!! Stod först Luddee i hörnet! DET ÄR JAG SOM HAR GJORT DEN! Äsch, det var ju så fult. Mycket finare med enbart HOWHOW i högra hörnet . Dessutom säger jag ju att det är du som gjort den nu. Du borde vara smickrad av att JAG använder din signatur istället. Redigerad 10 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Äsch, det var ju så fult. Mycket finare med enbart HOWHOW i högra hörnet . Dessutom säger jag ju att det är du som gjort den nu. Du borde vara smickrad av att JAG använder din signatur istället. Eh, schysst att ta bort någons namn från något han/hon gjort? Det är fan så lågt... Edit: Var glad att han gjorde någon över huvudtaget istället... Redigerad 10 januari, 2005 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Äsch, det var ju så fult. Mycket finare med enbart HOWHOW i högra hörnet . Dessutom säger jag ju att det är du som gjort den nu. Du borde vara smickrad av att JAG använder din signatur istället. Så kan du inte göra. Det är ju inte du som har gjort den, bara ändrat lite. Luddee är snäll och fixar en sig åt dig som du sen ändrar på och ta bort hans namn utan tillåtelese. Lågt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Julsiggen känns lite sen nu, så jag har gjort en ny, vet dock inte riktigt vad jag tycker om den: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Julsiggen känns lite sen nu, så jag har gjort en ny, vet dock inte riktigt vad jag tycker om den: Bättre ämn den gamla iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Eh, schysst att ta bort någons namn från något han/hon gjort? Det är fan så lågt... Edit: Var glad att han gjorde någon över huvudtaget istället... Tack att alla håller med mig! Du också Tackle... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) En ny avatar här med, men jag kommer troligen försöka utöka den mer Redigerad 10 januari, 2005 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Marquis. Du måste ha kvar julsignaturen! Snyggast på forumet, efter nån som jag inte kommer ihåg vem det är (kanske mons, äh, jag vet inte). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Marquis. Du måste ha kvar julsignaturen! Snyggast på forumet, efter nån som jag inte kommer ihåg vem det är (kanske mons, äh, jag vet inte). Ha kvar?! Julsigg i Januari? En stund till då, tills jag har gjort nån som jag är riktigt nöjd med btw, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Should I byta jag tror jag gör det va Redigerad 10 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Nu kommer jag här och vrider om hjärnan på dig Marquis! Ta den nya signaturen och dumpa julsignaturen, för avataren passar inte ihop med den. luddee: Gör så, den var snygg. Ta bort avataren också. Jag hatar den där snubben. Redigerad 10 januari, 2005 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Nu kommer jag här och vrider om hjärnan på dig Marquis! Ta den nya signaturen och dumpa julsignaturen, för avataren passar inte ihop med den. Har du rätt i, fixa en snajsig julavatar till signaturen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Har du rätt i, fixa en snajsig julavatar till signaturen! Varför kan inte du bara hålla tyst och skaffa en ny signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) luddee: Gör så, den var snygg. Ta bort avataren också. Jag hatar den där snubben. Jag ska fixa nån matchande ava, elr nån ny ava bara... va tycks?! PS: Ser ni vad det är för någót på siggen?! EDIT: ny avatar... om ni undrar vad det är så är det en pokémon med lite effekter Redigerad 10 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Varför kan inte du bara hålla tyst och skaffa en ny signatur? Haha, den är stämningsfull! Säg inget annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Haha, den är stämningsfull! Säg inget annat! Aj mina ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Nu kommer jag här och vrider om hjärnan på dig Marquis! Ta den nya signaturen och dumpa julsignaturen, för avataren passar inte ihop med den. luddee: Gör så, den var snygg. Ta bort avataren också. Jag hatar den där snubben. Du vrider inte om mig alls, precis så jag tänkt mig själv, men då jag inte tycker att den siggen blev lyckad så försöker jag göra en ny snyggare som passar ihop med avataren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ny sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ny sig. Nice fast döden och rosa passar inte så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts