Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Klart det gör!

Jo, men det är jätte-jätte delade meningar om det där.. Försök att ha en quote i din signatur t.ex. Det tar ju upp jättemycket plats.

Personligen tycker jag inte text har nån betydelse, det är ju mycket, mycket diskretare än en 700 pixlar bred bild i neonfärger. :D

Ah, ser att beffo är upe igen! Trevligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, självklart inte. Men flera påstod ju att du hade ritat den från scratch (eller snarare, jag uppfattade det som så).

Det är verkligen imponerande hur mycket saker du uppfattar fel! :)

Ingen har skrivit eller på minsta sätt antytt att han skulle har skapat den från scratch, och ändå så att du lyckas missförstå det, och är verkligen en bragd. thumbs_up_711436_0.gif

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är verkligen imponerande hur mycket saker du uppfattar fel! :)

Ingen har skrivit eller på minsta sätt antytt att han skulle har skapat den från scratch, och ändå så att du lyckas missförstå det, och är verkligen en bragd. thumbs_up_711436_0.gif

Nu tycker jag att du var lite elak Vice.

Tackleberry: De e Najs!

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, blev nästan besviken när typ ingen skrev något. :ermm: Är inte superbra på pen tool än, men jag börjar bli bättre. :ermm: Jag funderar på om jag skulle ha gjort stjärnorna på annat sätt än med pensel också, det känns inte riktigt som om de passar in.

Förövrigt, både KalleRs och Jonas är snygga. Fast Jonas kanske kunde ha gjort strålarna lite bredare, och kanske sänkt opaciteten lite så man inte blir "yr" av den. ^_^

spajdermän, tack du med, du borde göra din signatur julig också. -_-

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, blev nästan besviken när typ ingen skrev något. :ermm: Är inte superbra på pen tool än, men jag börjar bli bättre. :ermm: Jag funderar på om jag skulle ha gjort stjärnorna på annat sätt än med pensel också, det känns inte riktigt som om de passar in.

Förövrigt, både KalleRs och Jonas är snygga. Fast Jonas kanske kunde ha gjort strålarna lite bredare, och kanske sänkt opaciteten lite så man inte blir "yr" av den. ;)

spajdermän, tack du med, du borde göra din signatur julig också. -_-

Tack, titt förslag är noterat. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor