Kebab Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Klart det gör! Jo, men det är jätte-jätte delade meningar om det där.. Försök att ha en quote i din signatur t.ex. Det tar ju upp jättemycket plats. Personligen tycker jag inte text har nån betydelse, det är ju mycket, mycket diskretare än en 700 pixlar bred bild i neonfärger. Ah, ser att beffo är upe igen! Trevligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Här är mitt julpaket! Hoppas det blev bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Snygg! Klart det gör! Längden på text kan inte tyglas. Och den regeln säger klart och tydligt att om du har en bild på 500x200 får du inte ha text, för då blir den för hög, men har du bara text är det inga problem. Texten mäts bara på höjden, så det blir ett par rader utan att det är några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Vänta vadå, har han ritat den själv? Måste man ha ritat för att vara duktig? Utgick från en bild av tjejen (och senare även en bild av tomteluvan). Sedan gjorde jag resten i photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Måste man ha ritat för att vara duktig? Utgick från en bild av tjejen (och senare även en bild av tomteluvan). Sedan gjorde jag resten i photoshop. Nej, självklart inte. Men flera påstod ju att du hade ritat den från scratch (eller snarare, jag uppfattade det som så). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Nej, självklart inte. Men flera påstod ju att du hade ritat den från scratch (eller snarare, jag uppfattade det som så). Det är verkligen imponerande hur mycket saker du uppfattar fel! Ingen har skrivit eller på minsta sätt antytt att han skulle har skapat den från scratch, och ändå så att du lyckas missförstå det, och är verkligen en bragd. Redigerad 12 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Det är verkligen imponerande hur mycket saker du uppfattar fel! Ingen har skrivit eller på minsta sätt antytt att han skulle har skapat den från scratch, och ändå så att du lyckas missförstå det, och är verkligen en bragd. Nu tycker jag att du var lite elak Vice. Tackleberry: De e Najs! Redigerad 12 december, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Nu tycker jag att du var lite elak Vice. Tackleberry: De e Najs! Finns en anledning till det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Finns en anledning till det... Make lööv, nåt vvar, duude. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Make lööv, nåt vvar, duude. Jag tycker att man inte ska yttra sig när man inte vet hela sanningen Revenge var det någon som pratade om i cstråden ? Redigerad 12 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Nej, självklart inte. Men flera påstod ju att du hade ritat den från scratch (eller snarare, jag uppfattade det som så). Qouad sa ju att den var snyggt blendad, det var väl närmast. Det stämmer ju verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Måste passa på att berömma din signatur Siana, den är mysig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Tänkte precis göra detsamma. Riktigt fin! Edit: KalleRs är också fin. Redigerad 12 december, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Måste passa på att berömma din signatur Siana, den är mysig. Både din och Sianas signar är skitsnygga. Man blir liksom varm inombords Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Tack, blev nästan besviken när typ ingen skrev något. Är inte superbra på pen tool än, men jag börjar bli bättre. Jag funderar på om jag skulle ha gjort stjärnorna på annat sätt än med pensel också, det känns inte riktigt som om de passar in. Förövrigt, både KalleRs och Jonas är snygga. Fast Jonas kanske kunde ha gjort strålarna lite bredare, och kanske sänkt opaciteten lite så man inte blir "yr" av den. spajdermän, tack du med, du borde göra din signatur julig också. Redigerad 12 december, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Tack, blev nästan besviken när typ ingen skrev något. Är inte superbra på pen tool än, men jag börjar bli bättre. Jag funderar på om jag skulle ha gjort stjärnorna på annat sätt än med pensel också, det känns inte riktigt som om de passar in. Förövrigt, både KalleRs och Jonas är snygga. Fast Jonas kanske kunde ha gjort strålarna lite bredare, och kanske sänkt opaciteten lite så man inte blir "yr" av den. spajdermän, tack du med, du borde göra din signatur julig också. Tack, titt förslag är noterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Tycker egentligen den blev ganska häftig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Jag tycker att man inte ska yttra sig när man inte vet hela sanningen Revenge var det någon som pratade om i cstråden ? Äh, det var ju.. ett speeel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Måste passa på att berömma din signatur Siana, den är mysig. Jodå! Din är också väldigt fin, men fyll i mörkgrön färg på bladen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Ny mysig avatar. Thompson blev lite trött så nu steppar sångaren från bl a Kings of Convenience och The Whitest Boy Alive fram istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts