RavenE Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Gjorde en snabb signatur till äran av Fuglesang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Gjorde en snabb signatur till äran av Fuglesang. Lägg på ram och skriv dit ditt namn någonstans så funkar den. Men bara just nu, byt tillbaka sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Sådär, gjorde en ändring i bilden, la dit ram (inte så synlig) och skrev dit namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Sådär, gjorde en ändring i bilden, la dit ram (inte så synlig) och skrev dit namnet. Fin! Blev riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Sådär, gjorde en ändring i bilden, la dit ram (inte så synlig) och skrev dit namnet. Alldeles för stor. och med tanke på att bilderna du klippt in i den är oskarpa så hade hela bilden mått bra av att vara halva storleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Här kommer jag med min. Tog högst 5 minuter att fixa. Byter tillbaka så fort dom är uppskjutna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Riktigt fin! @KalleR: Bryr mig inte om storleken, ska bara ha den tills dom blir uppskjutna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Riktigt fin! @KalleR: Bryr mig inte om storleken, ska bara ha den tills dom blir uppskjutna. Nu känns det som att du har bytt. Bort med lens flare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Här kommer jag med min. Tog högst 5 minuter att fixa. Byter tillbaka så fort dom är uppskjutna. Lägg på 10 sekunder och förminska bredden med 100 pixlar (minst) med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Lägg på 10 sekunder och förminska bredden med 100 pixlar (minst) med. Okej, får se om jag har ork att göra det. Oj, trodde den var 500 bredd Ska ändra Redigerad 9 december, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Okej, får se om jag har ork att göra det. Du måste, signaturen är för stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Du måste, signaturen är för stor. Jo, märkte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Nu känns det som att du har bytt. Bort med lens flare. Gjorde den mindre och tog bort lens flare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Gjorde den mindre och tog bort lens flare. Spara PSD is the shit. Hålet syns ju från lens flaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Spara PSD is the shit. Hålet syns ju från lens flaren Det är solförmörkelse, the great big moon pallrade sig dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Som sagt, det är en preliminär signatur, försvinner troligtvis inatt, om dom lyckas få iväg raketen. @Wu zi mu: Exakt, the almighy moon. Ska sova en timme nu. Natti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Ändrade min gamla med ett enkelt "Merry Xmas" Fixar till det lite bättre i morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Vänta vadå, har han ritat den själv? Ja, visste du inte det?! Han gjorde den med kritor i förrgår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Då var han uppskjuten och klar, så då klistrar jag fast min vintersignatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 ... We wish you a merry christmas... >'.'< Snygg! Text räknas inte. Klart det gör! 1. Är din bild 500x200 så är det allt. Inte ett enda litet ord får finnas med i signaturen. 500x200 är för HELA signaturen och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts