Chilli_13 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Nytt. Vad sägs? Är stolt över min lilla vers där i signaturen! Skön och stämingfull. @Frenzy, NAJ :'( , din nuvarande är perfekt... Edit: Ny sida Redigerad 7 december, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Skön och stämingfull. @Frenzy, NAJ :'( , din nuvarande är perfekt... Edit: Ny sida Tack. Men chili. Du verkar fått det i fel ordning. Nu är det jul igen ja nu är det jul igen och efter julen kommer fasta! Men det var inte bra nej det var inte bra för efter julen kommer påska' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Tack. Men chili. Du verkar fått det i fel ordning. Nu är det jul igen ja nu är det jul igen och efter julen kommer fasta! Men det var inte bra nej det var inte bra för efter julen kommer påska' Det har inget med julen att göra, det är Ducky, min maskot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Bytt tillbaks till en gammal som jag har julmoddatt lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Nytt. Vad sägs? Är stolt över min lilla vers där i signaturen! Den är vacker. cumming on town är det bästa Bytt tillbaks till en gammal som jag har julmoddatt lite Jag kommer ihåg den. Tomteluvan lyckades du bra med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 VickeX: Har du tagit bilden själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag kommer ihåg den. Tomteluvan lyckades du bra med Wiiie, 2 minuter i paint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 VickeX: Har du tagit bilden själv? Jag är en ärlig forumit. Nej jag har inte tagit bilden själv. Sökte på google efter "röda ljus med mörk bakgrund" eller liknande. Men hittade ingenting bra. Tycker inte den där är så bra så jag har tänkt ta en ny någon gång själv. Förhoppningsvis innan julafton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Bytte text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jag är en ärlig forumit. Nej jag har inte tagit bilden själv. Sökte på google efter "röda ljus med mörk bakgrund" eller liknande. Men hittade ingenting bra. Tycker inte den där är så bra så jag har tänkt ta en ny någon gång själv. Förhoppningsvis innan julafton Sheez. Jag söker alltid på engelska av ren automatik. -- Kommentera min nya också, Rate or hate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 -- Kommentera min nya också, Rate or hate. Lade märke på den förut. Tuff Tuff Sa loket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Piffade upp min signatur lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Sheez. Jag söker alltid på engelska av ren automatik. -- Kommentera min nya också, Rate or hate. Jag gjorde det först men hittade ingenting jag gillade Nåja. Nu fick jag en riktigt bra ide jag tror jag ska använda när jag tar daz bild Såg det. Mycket fint Redigerad 8 december, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Någon har sett Döda poeters sällskap Hoppas inte signaturen blir för stor på det här viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Piffade upp min signatur lite.. ... We wish you a merry christmas... >'.'< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Någon har sett Döda poeters sällskap Hoppas inte signaturen blir för stor på det här viset. Men det blev den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 La till en liten text i signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 ... We wish you a merry christmas... >'.'< Was it that bad? Din gick däremot inte av för hackor. Men det blev den. Näpp, 199 pixlar hög. (Lillkillen räknas tydligen inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Was it that bad? Din gick däremot inte av för hackor. Den var inte ful på något sätt, känns bara som du tar forumgalan lite väl stort? Tackar och bugar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Den var inte ful på något sätt, känns bara som du tar forumgalan lite väl stort? Tackar och bugar. Mjo. Men jag är ju faktiskt ganska hedrad. Så, ja jag tar det nog lite väl stort. Men hey! - Det är ju bara två timmar sen utnämningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts