eXotic Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag kom på en sak, det spelar ju ingen roll om jag tar och och laddar upp en ny, eftersom han har högerklickar och sparat den. Så en admin / Mod måste fixa det här, om nu någon bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) maimstream Det ska vara en stor, fet versal, jävla pundaroffer ( ) Sluta upp med dessa dumheter, NU! aKi: Nej inte döper om, men namnet finns ju inte med i länken, så det kan bli olika länkar även fast de har samma namn, tror jag. Det blir en ny länk för varje bild, that's it. Hur ska uppladdningsiten kunna veta att det är samma bild du laddar upp, fast i ny form? Edit. Krångel med datorn. Redigerad 6 december, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Det ska vara en stor, fet versal, jävla pundaroffer ( ) Sluta upp med dessa dumheter, NU! Det blir en ny länk för varje bild, that's it. Hur ska uppladdningsiten kunna veta att det är samma bild du laddar upp, fast i ny form? Edit. Krångel med datorn. Nej, det var därför jag trodde att det var olika länkar till samma bild, eftersom bilden inte identifieras med namnet. Jag pratade förövrigt med SlewME och han sa att länkarnas namn slumpas, så nu vet vi det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Visste inte att Beffo döpte om bilderna =( Take a chill pill. Ska bygga ut så att alla medlemmar kan ha möjlighet till en egen mapp, ex. http://ww2.beffo.se/upload/anv/bildnamn.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 ... Fixar signaturen senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 ... Fixar signaturen senare... Är det meningen att den ska vara julig och är det bara jag som är dum nog att inte se det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Är det meningen att den ska vara julig och är det bara jag som är dum nog att inte se det? What that guy said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Är det meningen att den ska vara julig och är det bara jag som är dum nog att inte se det? Polkagrisig, tomtedräktig, glad, jo, något åt det hållet är det tänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Jag kom på en sak, det spelar ju ingen roll om jag tar och och laddar upp en ny, eftersom han har högerklickar och sparat den. Så en admin / Mod måste fixa det här, om nu någon bryr sig Ska fixa det. Plus hota med varning om han inte håller sin penis i styr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 *Smeker snopp i Kalles öra* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Ska fixa det. Plus hota med varning om han inte håller sin penis i styr. Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Nytt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Huh? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Nytt. Vad sägs? Är stolt över min lilla vers där i signaturen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Nytt. Vad sägs? Är stolt över min lilla vers där i signaturen! Vacker :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Nytt. Vad sägs? Är stolt över min lilla vers där i signaturen! Fantastisk bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Nytt. Vad sägs? Är stolt över min lilla vers där i signaturen! Signen speciellt var väldans fin tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 T-t-t-takk F-förrsta g-g-gången jag får bra kritik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 T-t-t-takk F-förrsta g-g-gången jag får bra kritik Stämmningsfull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts