Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Bah, sedan när fick man sno varandras bilder utan att fråga ?

Min lilla animering snoddes minsann av den där nya jagärfet eller vad han nickar, kan jag anmäla honom hos någon mod eller admin ?

Annars tar jag bort den länken från beffo och laddar upp på nytt, men det är för mycket jobb :/

Äh, ta bort bilden och ladda upp en 1280x1024 bakgrund med samma namn. Sen reportar du honom då han har för stor signatur. =)

ah crap så hade han den som avatar.

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, ta bort bilden och ladda upp en 1280x1024 bakgrund med samma namn. Sen reportar du honom då han har för stor signatur. =)

Han använder den som avatar, vilket gör att den bilden han har kommer beskäras.

Sedan om jag tar bort länken på beffo, och sedan laddar upp en bild med samma namn så tror jag ändå inte att det blir samma länk.

Eller ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah, sedan när fick man sno varandras bilder utan att fråga ?

Min lilla animering snoddes minsann av den där nya jagärfet eller vad han nickar, kan jag anmäla honom hos någon mod eller admin ?

Annars tar jag bort den länken från beffo och laddar upp på nytt, men det är för mycket jobb :/

Du kan inte kräva ensamrätt på det dina bilder.(?)

Men man kan ju ändå tycka att man kan fråga innan man tar något. Han är ny och vet antagligen inte bättre och vill väl bara ha en bild. Han komemr säkerligen ändra igen ganska snart. Pm:a honom och "skäll" lite på honom. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan inte kräva ensamrätt på det dina bilder.(?)

Men man kan ju ändå tycka att man kan fråga innan man tar något. Han är ny och vet antagligen inte bättre och vill väl bara ha en bild. Han komemr säkerligen ändra igen ganska snart. Pm:a honom och "skäll" lite på honom. :lol:

Det beror väl på hur man ser det, jag gjorde animeringarna själv, fyllde även i den lilla sötungen.

Men jag har för mig förut att någon snodde någons bild, både avatar och signatur, de fick en varsin varning och fick ändra tillbaka.

Siana menar du mig ? : Jag tycker inte det, jag vill ha mina sötungar för mig själv minsan, kanske att maimstream kan få smaka en och annan.

aKi: Nej inte döper om, men namnet finns ju inte med i länken, så det kan bli olika länkar även fast de har samma namn, tror jag.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor