Vice. Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Årets julsignatur är klar Fin. Jag gillar den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Skulle väll kunna dra på en tomteluva på ninjan. bläh jag orkar inte =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Äh, finns ju ingen snö känns lagomt värdelöst att göra vinter tema då Jag ändrar inte.Eller om det blir snö kanske, EDIT: Vad är reglerna för signatur i forumet (storlek) Redigerad 3 december, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Äh, finns ju ingen snö känns lagomt värdelöst att göra vinter tema då Jag ändrar inte.Eller om det blir snö kanske, EDIT: Vad är reglerna för signatur i forumet (storlek) §2.3 - Signaturer bör inte innehålla "störigt" material och bör inte ta mer plats än totalt 100 kb. Dessutom bör inte bilder i signaturer totalt vara större än 500x200 pixlar. Det finns en regelknapp där uppe. *pekar* Redigerad 3 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Ny signatur och avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Ny signatur och avatar. Yay! Krig och jul på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Ny signatur och avatar. Nej! Jag vill ha snögubbe och roterande namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Slarvigt som få men nu är det gjort! erm, det ska föreställa George Bush Redigerad 3 december, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Nej! Jag vill ha snögubbe och roterande namn. Jag också. Iallafall roterande namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 (redigerad) Jag också. Iallafall roterande namnet. Tyckte att avataren var fin iallafall, du kan ju fixa snögubbe huvud på den också. Nu har du det roterande namnet också fint fint! ------------------------------------------------ EDIT: Nytt tema byta eller inte? Tack simpa http://img74.imageshack.us/img74/7637/signaturkopieradb5.jpg ------------------------------------------------ Annars har jag ett annat alternativ, En uppdatering på mitt nuvarande tema, men nu i vintertid har jag piffat upp det lite, och om ni gillar det så har jag det senare också fast inte i julstämining. Ny avatar också, om nån skulle vara snälla och göra en luva på den bara så. EDIT 2: Kom på att jag inte har nån ram på avataren också. Redigerad 3 december, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Tomten är död. Kanske återuppstar någongång denna månaden, kanske inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Fin, men det bör bli ännu snyggare om du göra det röda till mörkblått och det gula till lite ljusare blått, lite stjärnor på det också? Eeeew... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Eeeew... I love that avatar so much I would like to have sex with it. Redigerad 4 december, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Eeeew... Den var sjukt fin! Använd den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Eeeew... Använd den, den var finfin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Eeeew... Hahaha, sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 http://img89.imageshack.us/img89/7476/sig1ys1.png Gjorde en snabbt. Övergången från ena bilden till den andra blev lite dålig. Men så är man ju newbie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 LAST.FM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 http://img89.imageshack.us/img89/7476/sig1ys1.png Gjorde en snabbt. Övergången från ena bilden till den andra blev lite dålig. Men så är man ju newbie Försök att "klippa" runt busken så tror jag att det skulle bli snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Försök att "klippa" runt busken så tror jag att det skulle bli snyggare Jag kommer med en v.2.0 nån gång när jag har tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts