P-C Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Tyckte gamle Thompson förtjänade en luva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Sött!! Tack, skulle precis kommentera din med. Såg den nu, coolt att du kryssat över ena R:et. Blev fint. Både avataren och signen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Tack, skulle precis kommentera din med. Såg den nu, coolt att du kryssat över ena R:et. Blev fint. Både avataren och signen Lite för osublim för min smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Lite för osublim för min smak Nej den är cool. Gjord med lite humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Lite småjuligt här med en lite "fuckad" bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Japp, jag kör också på jultema i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Lite småjuligt här med en lite "fuckad" bild. Hehe, söt. Japp, jag kör också på jultema i år. Ball! Får se, min räv kanske får sig en liten luva så småning om... Fixade förresten ram på avataren. Redigerad 2 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Hehe, söt. Ball! Får se, min räv kanske får sig en liten luva så småning om... Fixade förresten ram på avataren. Har funderat på att sätta luva på Spidey också Men jag har inte bästämt nåt än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Ingen som gillar min? Hunter är ju söt i luva. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Ingen som gillar min? Hunter är ju söt i luva. :'( Jo jag. Tycker faktiskt den var fint ditmålad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Har funderat på att sätta luva på Spidey också Men jag har inte bästämt nåt än... Gjorde den här i paint på 5 min http://img88.imageshack.us/img88/2975/spajderjul2zh6.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Gjorde den här i paint på 5 min http://img88.imageshack.us/img88/2975/spajderjul2zh6.png 5 minuter för rita till den där? XD haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Pepparkaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Den här är bara tillfällig, men texten hade jag tänkt behålla ungefär som den är. Gubben däremot vill jag få ett proffsigt skägg på, inte som det är nu. Dessutom vill jag ändra hans blå kavaj mot rött, men jag fattar inte hur det ska gå till i PS. Gillar ni temat och idéerna, även om det nu inte är nåt bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Den här är bara tillfällig, men texten hade jag tänkt behålla ungefär som den är. Gubben däremot vill jag få ett proffsigt skägg på, inte som det är nu. Dessutom vill jag ändra hans blå kavaj mot rött, men jag fattar inte hur det ska gå till i PS. Gillar ni temat och idéerna, även om det nu inte är nåt bra? Tycker att bokstäverna blev bra. Skägget är inte så fint, men det är ju bara tillfälligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Den här är bara tillfällig, men texten hade jag tänkt behålla ungefär som den är. Gubben däremot vill jag få ett proffsigt skägg på, inte som det är nu. Dessutom vill jag ändra hans blå kavaj mot rött, men jag fattar inte hur det ska gå till i PS. Gillar ni temat och idéerna, även om det nu inte är nåt bra? Jag gjorde hans kavaj röd, vet inte om du gillar det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 Skulle nån kunna sätta en luva på min "soldat" och kanske lite snö på signaturen? snälla! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Avatarbyte. EDIT: Sådär, la till ett litet "God Jul" i signaturen. Redigerad 2 december, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 X_simpa_x lyckades få rocken som jag ville ha den, tack så mycket! Jag har fixat skuggor i ansiktet och slingor i håret också, men skägget blir svårt. Kanske får ta clone stamp till den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 X_simpa_x lyckades få rocken som jag ville ha den, tack så mycket! Jag har fixat skuggor i ansiktet och slingor i håret också, men skägget blir svårt. Kanske får ta clone stamp till den... Japp, varsågod. Och för er som undrar hur han kan säga att jag fixade färgen när det inte är samma färg som bilden jag lade upp så svarar jag msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts