Lindström Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Haha, ja gjorde en ny igen pga. klagomålen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Den gillar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Ja den var mycket bättre än den förra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 @ Skribb; Jaså @ Kung Food; Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Verkar som silentwhisper är nere... ivarjefall för mig, kan inte gå in där, är det nån som kan det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Verkar som silentwhisper är nere... ivarjefall för mig, kan inte gå in där, är det nån som kan det?! Inte jag heller. Allting har krashat! Fan va jobbigt att fixa upp alla saker igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Haha, ja gjorde en ny igen pga. klagomålen.. Nu har du en av de snyggare "siggarna" igen Lindström. Den här var mycket snyggare en den du gjorde igår. Den från igår sög ganska rejält, bra byte! Redigerad 9 januari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nu har du en av de snyggare "siggarna" igen Lindström. Den här var mycket snyggare en den du gjorde igår. Den från igår sög ganska rejält, bra byte! Tackar tackar, nu blev jag glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Tackar tackar, nu blev jag glad Najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Verkar som silentwhisper är nere... ivarjefall för mig, kan inte gå in där, är det nån som kan det?! Japp. Det krashar typ var 5:te månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Japp. Det krashar typ var 5:te månad Hur lång tid brukar det ta för den att komma upp igen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Hur lång tid brukar det ta för den att komma upp igen ? Jag kommer inte ihåg. Edit: Just nu använder jag gtasajten som uploader Redigerad 9 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag kommer inte ihåg. Edit: Just nu använder jag gtasajten som uploader Okej. Det är Dusse som "uploadade" min signatur. Så jag får väll vara utan signatur tills sidan funkar igen :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 I Photoshop Hur tar man bort så att inte inklippata bilder sätts fast vid kanterna av bilden om den kommer för nära en kant? Om ni fattar vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) I Photoshop Hur tar man bort så att inte inklippata bilder sätts fast vid kanterna av bilden om den kommer för nära en kant? Om ni fattar vad jag menar. Jag vet inte om det går att ta bort men testa att flytta den med piltangenterna, då "sugs" den inte fast i kanten iaf. Redigerad 9 januari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 I Photoshop Hur tar man bort så att inte inklippata bilder sätts fast vid kanterna av bilden om den kommer för nära en kant? Om ni fattar vad jag menar. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Signaturbyte. Provokativ. Nu kommer jag inte vinna någon signaturtävling. Redigerad 9 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Signaturbyte. Provokativ. Nu kommer jag inte vinna någon signaturtävling. Byt tillbaka (:!!! (:'() Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ny har jag ny signatur med. Tack till Luddee. @Okka: Enkel och fin. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ny har jag ny signatur med. Tack till Luddee. @Okka: Enkel och fin. Som du gjorde om (:!!! Stod först Luddee i hörnet! DET ÄR JAG SOM HAR GJORT DEN! ( :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts