Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Om jag skulle ackumulera mig annorlunda skulle det icke förändra det faktum att vederbörande fortfarande är en 16 år fyllda pojke som, om jag själv får anta, talar annorlunda på internet än i det vardagliga livet.

Se? Jag kan också formulera mig som en ordbajsare men inte är jag mognare för det.

Fyfan vilken diss av Corleone :(. Garvade som tusan :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag skulle ackumulera mig annorlunda skulle det icke förändra det faktum att vederbörande fortfarande är en 16 år fyllda pojke som, om jag själv får anta, talar annorlunda på internet än i det vardagliga livet.

Se? Jag kan också formulera mig som en ordbajsare men inte är jag mognare för det.

Döm honom inte första (nåja) dagen, ge honom en chans. Han är kul :(

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch så miljöpartistiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vintertema nu

Hoppas ingen snor min idé :)

Bah...

Bort med den söta giraffen, in med den söta räven! :D (Och en avatar utan ram :blink: )

Inte för att det är någon vinterkänsla ute, men...

Hoppas ingen snor min idé ^_^

...hah!

Så detta var alltså eran... "plan." :P och bokstäverna på era avatars, "S" och "K", dom står alltså för "Simpa" och "Kebab"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår att detta är eran plan :D

Eller? :)

Plan vilken plan ?

Bah...

...hah!

Så detta var alltså eran... "plan." ^_^ och bokstäverna på era avatars, "S" och "K", dom står alltså för "Simpa" och "Kebab"?

Jaha!! Ni menar den "planen".

Nej. Den kommer så småningom :P

Men nu ska jag inte säga mer så inte kebab blir arg.

Vadå "S" och "K" ? Vart då ? Hos vem ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor