Mark Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Om jag skulle ackumulera mig annorlunda skulle det icke förändra det faktum att vederbörande fortfarande är en 16 år fyllda pojke som, om jag själv får anta, talar annorlunda på internet än i det vardagliga livet. Se? Jag kan också formulera mig som en ordbajsare men inte är jag mognare för det. Fyfan vilken diss av Corleone . Garvade som tusan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 (redigerad) Om jag skulle ackumulera mig annorlunda skulle det icke förändra det faktum att vederbörande fortfarande är en 16 år fyllda pojke som, om jag själv får anta, talar annorlunda på internet än i det vardagliga livet. Se? Jag kan också formulera mig som en ordbajsare men inte är jag mognare för det. Döm honom inte första (nåja) dagen, ge honom en chans. Han är kul Redigerad 28 november, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 Om jag skulle ackumulera mig annorlunda skulle det icke förändra det faktum att vederbörande fortfarande är en 16 år fyllda pojke som, om jag själv får anta, talar annorlunda på internet än i det vardagliga livet. Se? Jag kan också formulera mig som en ordbajsare men inte är jag mognare för det. Usch så miljöpartistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Japan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 (redigerad) Japan? Nej, den nuvarande är finare. Ser lite sykadelisk (stavning?) ut den där. Redigerad 30 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Japan? Njae, din nuvarande är bättre. Ser lite sykadelisk (stavning?) ut den där. Precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Japan? Jovars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Japan? Nix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2006 Nix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Vintertema nu Hoppas ingen snor min idé Edit: Vilket najs tema Kebab, snyggast på sajten Redigerad 1 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Bort med den söta giraffen, in med den söta räven! (Och en avatar utan ram ) Inte för att det är någon vinterkänsla ute, men... Hoppas ingen snor min idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vintertema nu Hoppas ingen snor min idé Vacker Varför stjäl du ifrån kebab förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vacker Varför stjäl du ifrån kebab förresten Vem själ från vem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vem själ från vem ? Jag förstår att detta är eran plan Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag förstår att detta är eran plan Eller? Jag har iallafall inte stulit något. Plan? Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Vintertema nu Hoppas ingen snor min idé Bah... Bort med den söta giraffen, in med den söta räven! (Och en avatar utan ram ) Inte för att det är någon vinterkänsla ute, men... Hoppas ingen snor min idé ...hah! Så detta var alltså eran... "plan." och bokstäverna på era avatars, "S" och "K", dom står alltså för "Simpa" och "Kebab"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 och bokstäverna på era avatars, "S" och "K", dom står alltså för "Simpa" och "Kebab"? Döh, obvious or what Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Jag förstår att detta är eran plan Eller? Plan vilken plan ? Bah... ...hah! Så detta var alltså eran... "plan." och bokstäverna på era avatars, "S" och "K", dom står alltså för "Simpa" och "Kebab"? Jaha!! Ni menar den "planen". Nej. Den kommer så småningom Men nu ska jag inte säga mer så inte kebab blir arg. Vadå "S" och "K" ? Vart då ? Hos vem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 (redigerad) Vadå "S" och "K" ? Vart då ? Hos vem ? Här: Redigerad 1 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Här: Det där vet vi ingenting om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts