Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Yay, jag har blivit infekterad av gamle Hunter. Jag känner mig som Crice.. jag känner mig så smutsig.. *försöker skrubba bort smutsen med stålull*

Ho ho. Själv slänger jag in en av Thompsons yngre nunor i min AzUpload-karusell. Ska putsa till den med stålull och photoshop så fort jag bara får möjlighet; få bort kornigheten och så.

Du helige... kornig trodde jag inte att den skulle bli. Får lov och göra om den helt och hållet, antar jag.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ho ho. Själv slänger jag in en av Thompsons yngre nunor i min AzUpload-karusell. Ska putsa till den med stålull och photoshop så fort jag bara får möjlighet; få bort kornigheten och så.

Du helige... kornig trodde jag inte att den skulle bli. Får lov och göra om den helt och hållet, antar jag.

Vad har hänt med dig? Senast jag såg dig var du en omogen skitunge. Verkar som någon har växt upp lite :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här faller klubborna ohejdat.

Vad ni tycker är omoget respektive vuxet får stå för er.

Om jag skulle ackumulera mig annorlunda skulle det icke förändra det faktum att vederbörande fortfarande är en 16 år fyllda pojke som, om jag själv får anta, talar annorlunda på internet än i det vardagliga livet.

Se? Jag kan också formulera mig som en ordbajsare men inte är jag mognare för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag skulle ackumulera mig annorlunda skulle det icke förändra det faktum att vederbörande fortfarande är en 16 år fyllda pojke som, om jag själv får anta, talar annorlunda på internet än i det vardagliga livet.

Se? Jag kan också formulera mig som en ordbajsare men inte är jag mognare för det.

Ja, jag använder ett annat språk i vardagen. Fast för det behöver jag inte spela något på Internet, eller hur?

Jag vet inte vad ni två vill få ut av att provocera, men snälla, lägg ner.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor