eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Naaaw Okej, vi gör så här.. Jag erkäner att den faktiskt var ganska snygg.. Om du lägger den till vänster istället. Deal? Vi går såhär, att du även erkänner att signaturer är till för att vara centrerade. Deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Levels och/eller brightness/contrast @Siana:Ctrl+u och dra på lite ljus ;D Kalle är snabb Tack. Siana?! Ser det bättre ut nu? x_edit_x: Deal, my ass! Redigerad 26 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Tack. Siana?! Ser det bättre ut nu? Nej, för matt i färgen, testa levels, ctrl+l och dra de yttre pilarna mot mitten, mestadels den vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Nej, för matt i färgen, testa levels, ctrl+l och dra de yttre pilarna mot mitten, mestadels den vita. /? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 x_edit_x: Deal, my ass! You just got yourself a deal in your ass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 You just got yourself a deal in your ass Då får du snart en report av mig med tanke på att din signatur blir för bred! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Ska du inte rapportera stelhells signatur också då ? Se det såhär också, du vill att jag ska ha ögat till vänster, då blir ju signaturen ännu bredare smartass. Redigerad 26 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Hans signatur är inte för bred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ska du inte rapportera stelhells signatur också då ? Se det såhär också, du vill att jag ska ha ögat till vänster, då blir ju signaturen ännu bredare smartass. Bwhahahaha.. Blanda inte in mig i ditt förhållande. Våga aldrig gämföra bilder och text en gång till säger jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Bwhahahaha.. Blanda inte in mig i ditt förhållande. Våga aldrig gämföra bilder och text en gång till säger jag bara. Jag tog bara ett exempel, din signatur var den enda jag kom på. Jag trodde att en signatur inte fick vara hur bred som helst även fast den var av text, ja ja, där hade jag väl fel då. Hur är det med mina bilder, måste jag trycka ihop dem eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Bwhahahaha.. Blanda inte in mig i ditt förhållande. Våga aldrig gämföra bilder och text en gång till säger jag bara. Nu slår ni mig säkert, men du har skrivit "gämföra" för många gånger för att jag ska överleva. Det stavas jämföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 x_simpa_x: Anledningen till att det finns en gräns på hur bred en bild får vara är för att det inte ska bli jobbigt att surfa i forumet även om man har minimal upplösning. Eftersom din lilla bild är högerställd anpassas signaturens bredd efter upplösning. Du behöver alltså inte vidta någon ytterligare åtgärd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jag tog bara ett exempel, din signatur var den enda jag kom på. Jag trodde att en signatur inte fick vara hur bred som helst även fast den var av text, ja ja, där hade jag väl fel då. Hur är det med mina bilder, måste jag trycka ihop dem eller ? Vi kan ta det som pre. verisionen av forumet, då det var stop på 250 tecken i signaturen. Det blev ungefär 1½ rad i 1280x1024.. Så att mäta text i bredd är idiotiskt. @Siana: Jag bryr mig ungefär lika mycket som grisar gör när dom går runt i sin egen skit. gämföra, gämföra, gämföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 x_simpa_x: Anledningen till att det finns en gräns på hur bred en bild får vara är för att det inte ska bli jobbigt att surfa i forumet även om man har minimal upplösning. Eftersom din lilla bild är högerställd anpassas signaturens bredd efter upplösning. Du behöver alltså inte vidta någon ytterligare åtgärd Så jag kan alltså ha kvar signaturen som den är? Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 @Siana: Jag bryr mig ungefär lika mycket som grisar gör när dom går runt i sin egen skit. gämföra, gämföra, gämföra. Men för satan... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Så jag kan alltså ha kvar signaturen som den är? Nice! Klart du kan, hade dock båda bilderna tillsammans vart bredare än 500 så hade du fått ta bort dom. @Slyana: AEGD! Och nicht, den var inte så fin.. Inte din stil, och jag hade inte velat surfa runt här och se den då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Klart du kan, hade dock båda bilderna tillsammans vart bredare än 500 så hade du fått ta bort dom. Det låter bra, det lät som att jag inte skulle få ha det på det viset ett tag där. Åh, just det innan jag glömmer: Screw you Kebab Det där kändes skönt må ni tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ameh. Enklare verision av kaffet? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/izq92ledwr.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ameh. Enklare verision av kaffet? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/izq92ledwr.png Lite för blek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Ameh. Enklare verision av kaffet? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/izq92ledwr.png Varför har du inte vit bakgrundsfärg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts