Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Bwhahahaha.. Blanda inte in mig i ditt förhållande.

Våga aldrig gämföra bilder och text en gång till säger jag bara.

Jag tog bara ett exempel, din signatur var den enda jag kom på.

Jag trodde att en signatur inte fick vara hur bred som helst även fast den var av text, ja ja, där hade jag väl fel då.

Hur är det med mina bilder, måste jag trycka ihop dem eller ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

x_simpa_x: Anledningen till att det finns en gräns på hur bred en bild får vara är för att det inte ska bli jobbigt att surfa i forumet även om man har minimal upplösning. Eftersom din lilla bild är högerställd anpassas signaturens bredd efter upplösning. Du behöver alltså inte vidta någon ytterligare åtgärd :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tog bara ett exempel, din signatur var den enda jag kom på.

Jag trodde att en signatur inte fick vara hur bred som helst även fast den var av text, ja ja, där hade jag väl fel då.

Hur är det med mina bilder, måste jag trycka ihop dem eller ?

Vi kan ta det som pre. verisionen av forumet, då det var stop på 250 tecken i signaturen. Det blev ungefär 1½ rad i 1280x1024.. Så att mäta text i bredd är idiotiskt.

@Siana: Jag bryr mig ungefär lika mycket som grisar gör när dom går runt i sin egen skit. gämföra, gämföra, gämföra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

x_simpa_x: Anledningen till att det finns en gräns på hur bred en bild får vara är för att det inte ska bli jobbigt att surfa i forumet även om man har minimal upplösning. Eftersom din lilla bild är högerställd anpassas signaturens bredd efter upplösning. Du behöver alltså inte vidta någon ytterligare åtgärd :)

Så jag kan alltså ha kvar signaturen som den är? Nice! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor