Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Ödsla dom på mig, jag vet att det är din dröm... Innerst inne ÄDEET!!!! Ingen som klagar? Gillar din signatur! --- dags för ny avatar känner jag.. giraffer är otroligt balla! (Och har ett grymt läckert mönster) Vet inte hur jag ska göra signaturen, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Vet inte hur jag ska göra signaturen, dock. Du skulle kunna ta en annan giraff-bild! Tex den här supercoola: Redigerad 25 november, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Du skulle kunna ta en annan giraff-bild! Tex den här supercoola: Den var väldigt najs, faktiskt. Annars kasnke något åt det här hållet? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/1qljtmai3j.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Den var väldigt najs, faktiskt. Annars kasnke något åt det här hållet? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/1qljtmai3j.jpg No wai. Använd L_Volls bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 No wai. Använd L_Volls bild. Men det blir inte så bra, jag gillar inte höga bilder. Men den här då.. minimalism när den är som bäst(?) ? Ni får säga vad ni vill, jag måste säga att jag blev rätt nöjd med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Men det blir inte så bra, jag gillar inte höga bilder. Men den här då.. minimalism när den är som bäst(?) ? Ni får säga vad ni vill, jag måste säga att jag blev rätt nöjd med den. Use, spelar ingen roll vilken av dom, är trött på det du har nu. Fin avatar btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Men det blir inte så bra, jag gillar inte höga bilder. Men den här då.. minimalism när den är som bäst(?) ? Ni får säga vad ni vill, jag måste säga att jag blev rätt nöjd med den. Nja, den är för mörk för att matcha avataren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Use, spelar ingen roll vilken av dom, är trött på det du har nu. Fin avatar btw. Jo, jag med. Tack! Nja, den är för mörk för att matcha avataren. Hmm, du har nog rätt. Men det får gå så länge iallafall. Redigerad 25 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Gillar din signatur! --- dags för ny avatar känner jag.. giraffer är otroligt balla! (Och har ett grymt läckert mönster) Vet inte hur jag ska göra signaturen, dock. Mwaha, snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Jag funderar också på en ny signatur, men eftersom jag inte fått hjälp med den hjälpen jag behöver än så får jag posta utan ram. :/ Edit: Kebab, varför använder du inte den här? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/tva0zkg87c.png Redigerad 26 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Jag funderar också på en ny signatur, men eftersom jag inte fått hjälp med den hjälpen jag behöver än så får jag posta utan ram. :/ Jag säger NEJ. Den känns för stel och väldigt mycket "CS-nörd-forum". Snygg iof. Edit: Kebab, varför använder du inte den här? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/tva0zkg87c.png Jasså? Så det är till att missbruka sin adminpost nu va?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Utmanar Kebabs giraff med en söt lama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) Jag säger NEJ. Den känns för stel och väldigt mycket "CS-nörd-forum". Snygg iof. Oj, CS-nörd på vilket sätt? Fin wallpaper som jag skalat ner och lade bara till en stilren text, inget jobbigt plotter på den. Jag tyckte den var snygg, så fort jag fått dit en ramjävel så blir det byte, och du har ingenting att säga om det Mouhahaha. Jasså? Så det är till att missbruka sin adminpost nu va?!?! Japp, adminposter är till för att missbrukas, kolla bara på Stellan och Kaller Så, nu är signaturen uppdaterad, och Kebab kunde inte göra ett smack åt saken Fast det är ju den lille killen som gör hela signaturen Redigerad 26 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Utmanar Kebabs giraff med en söt lama Den söta laman vantrivs med den där märkliga ramen, och efterfrågar ljusa streck på de andra två kanterna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Den söta laman vantrivs med den där märkliga ramen, och efterfrågar ljusa streck på de andra två kanterna också. Ligger nåt i det. Stackars lama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Utmanar Kebabs giraff med en söt lama Naaaw Så, nu är signaturen uppdaterad, och Kebab kunde inte göra ett smack åt saken Fast det är ju den lille killen som gör hela signaturen Okej, vi gör så här.. Jag erkäner att den faktiskt var ganska snygg.. Om du lägger den till vänster istället. Deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Update på lamafronten. Nu är den nog nöjd och belåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Är min signatur för mörk? Ehm.. hur är det jag gör för att få den lite ljusare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 Är min signatur för mörk? Ehm.. hur är det jag gör för att få den lite ljusare? Levels och/eller brightness/contrast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 (redigerad) @Kebab:Ctrl+u och dra på lite ljus ;D Edit: Kalle är snabb Edit2: Kebab heter du ju såklart, inte Siana Redigerad 26 november, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts