rabarben Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Nej, det får du inte! Jag menar inte gå fram till en tjej och säga att hon är ful, men om nån lägger upp en bild ich om jag skulle få för mig att säga att nån är ful (vilket jag aldrig skulle få för mig att säga) så har nån kille som ser bra ut mer rätt än mig att skriva nånting än jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 http://img162.imageshack.us/img162/4259/kirbywalkingrb3.gif Förutom det att den är snabb och otransparent så gillar jag den. Vad tyckes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 http://img162.imageshack.us/img162/4259/kirbywalkingrb3.gif Förutom det att den är snabb och otransparent så gillar jag den. Vad tyckes? Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 http://img162.imageshack.us/img162/4259/kirbywalkingrb3.gif Förutom det att den är snabb och otransparent så gillar jag den. Vad tyckes? Jo! Kirby <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Men seriöst, sluta spamma. Ni har förövrigt missuppfattat hela grejen. Du får gärna säga att en tjej är snygg även om du själv är ful, men det är när du börjar hävda att du själv är snygg och tjejen ful som folk tvivlar lite på ditt omdöme. Vice. - Verkar som om du ignorerar mina poster i både den här tråden och i Tjejer- tråden. Yäyä. Igorerar dem inte men missade den i den andra tråden. sista offtopic nu: Hur kan du säga att en "ful" kille har dåligt omdöme när han säger att en "snygg" tjej är ful!? Han kanske är "snygg" och tjejen "ful" och det är du som har dåligt omdöme. Alla har olika smak, vare sig man är "ful" eller inte. Du kanske tycker han är ful men någon "snygg" håller kanske med honom och tycker han är jätte snygg och tjejen "ful". Så han har all rätt i världen att ha ett personligt tycke, hur du än tycker han ser ut. Jag tycker Brittney Spears är kräkful. Hade hellre blivit gay än haft henne som flickvän. Och jag har all rätt att tycka så även om jag nu är ful. (vilket jag låter vara osagt) Redigerad 22 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Jag menar inte gå fram till en tjej och säga att hon är ful, men om nån lägger upp en bild ich om jag skulle få för mig att säga att nån är ful (vilket jag aldrig skulle få för mig att säga) så har nån kille som ser bra ut mer rätt än mig att skriva nånting än jag? Jag var ironisk och jag gjorde en parodi på KalleR och Siana, jag är jätterolig . http://img162.imageshack.us/img162/4259/kirbywalkingrb3.gif Förutom det att den är snabb och otransparent så gillar jag den. Vad tyckes? Svara på msn då idiot. Där finns en som är både transparent och söligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Läs nu noga vad jag skriver och se att jag kan vara positiv med! Mycket cool sign Marky! Gillar den skarpt. Måste dock be om så hemskt mycket om ursäkt att jag kommenterar den då jag egentligen inte får kommtera andras avatarer/signs (positivt eller ej) eftersom min egen är så ful. Men jag måste bryta mot reglen eftersom den var så anolunda. Mycket fin som sagt. Sluta fjanta dig bara, så ska du se att du kommer må bättre. Vem är det som spikat den regeln? Sen måste jag säga att Marky, den ]43\/31|\|, lyckades med sitt elaka påhitt. Jag satt och sjöng lite för mig själv tills jag såg din sig. Då avbröt jag mig tvärt och bytte min fina sång till ett "nejj, nejj! Sluta!" och täckte genast för skärmen med handen. Avskyr såna bilder om de inte tillför nåt kul, som denna till exempel. Du lyckades med din plan, men jag gläds åt att det är tillfälligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Kräds till Simpa, för den hypermaxade coola superduper asballa Kirby-animationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Kräds till Simpa, för den hypermaxade coola superduper asballa Kirby-animationen Hon är inte transparent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Igorerar dem inte men missade den i den andra tråden. sista offtopic nu: Hur kan du säga att en "ful" kille har dåligt omdöme när han säger att en "snygg" tjej är ful!? Han kanske är "snygg" och tjejen "ful" och det är du som har dåligt omdöme. Alla har olika smak, vare sig man är "ful" eller inte. Du kanske tycker han är ful men någon "snygg" håller kanske med honom och tycker han är jätte snygg och tjejen "ful". Så han har all rätt i världen att ha ett personligt tycke, hur du än tycker han ser ut. Jag tycker Brittney Spears är kräkful. Hade hellre blivit gay än haft henne som flickvän. Och jag har all rätt att tycka så även om jag nu är ful. (vilket jag låter vara osagt) Men snälla lille Vice, varför tar du så hårt på saker och ting? "Hur kan du säga att en "ful" kille har dåligt omdöme när han säger att en "snygg" tjej är ful!?" Var skrev jag det? VAR skrev jag att han hade dåligt omdöme? Allt jag skrev var att folk börjar tvivla på hans omdöme, om majoriteten tycker att tjejen är snygg är det klart att de gör det. Men bara för det finns det ingen som påstår sig ha rätt. Killen förbjuds aldrig säga vad han tycker, men eftersom de flesta tycker att hon är snygg är det väl inte så underligt om de tycker att hans omdöme är konstigt? Jag kan mycket väl tycka att du har konstigt omdöme om du säger att Brittan är ful, men var fan har jag sagt att du inte får tycka så för det? Däremot vet jag att jag tidigare skrev "och borde därför inte uttala sig" i Post #10408. Men det var bara en tolkning av KalleRs inlägg jag gjorde, och ingen åsikt jag själv delar. Läs gärna Post #10408 igen, så du märker att jag bara hjälpte dig genom att förtydliga hans mening när du helt plötsligt börjar smutskasta mig som om jag automatiskt håller med om det jag förtydligar åt dig. Och eftersom det jag skrev var en tolkning av vad KalleR tyckte kunde jag mycket väl ha fel. Som du ser, om du läser en gång till, skrev jag "Jag antar att KalleR..." Ursäkta svordommarna, men det är väldigt frustrerande att läsa hur du hela tiden missuppfattar mig, vilket du gjort redan från min första post när du helt plötsligt fick för dig att jag och KalleR delade åsikter bara för att jag hjälpte dig förstå hans inlägg. rabarben - läs posten före din, du har missuppfattat hela grejen. -- simpa, Kirby är en hon. Redigerad 22 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Hon är inte transparent Det har du ju rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 simpa, Kirby är en hon. Ja, rosa och mullig, makes her to a hon Nja, det är väl mer en "den" eller ? Det har du ju rätt i Lustigt, testa att ladda upp den som avatar och se om den är vit då med, för den är transparent i imageready, jag kanske sparade den fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Åh vilken röra det blev nu. Den som vill göra om min signatur kan få PSD, sprites och annat lull. Lek på. Jag har inte alls tid att fixa något nu eftersom jag har PRAO med 8 timmars arbetsdag och hur mycket som helst att göra. Säg till. Den jag har nu är inte så snygg men den duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ja, rosa och mullig, makes her to a hon Nja, det är väl mer en "den" eller ? Många tycker är Kirby är könslös, och det stämmer väl. Men om du söker på t e x Wikipedia ser du att de kallar honom "he". Åh vilken röra det blev nu. Den som vill göra om min signatur kan få PSD, sprites och annat lull. Lek på. Jag har inte alls tid att fixa något nu eftersom jag har PRAO med 8 timmars arbetsdag och hur mycket som helst att göra. Säg till. Den jag har nu är inte så snygg men den duger. Ursäkta röran. Den du har nu är jättesöt, och behöver inga förändringar. Jag testade ju göra den transparent men det är upp till dig att bestämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Hohoho, vad elak jag är idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Den du har nu är jättesöt, och behöver inga förändringar. Jag testade ju göra den transparent men det är upp till dig att bestämma. Känns lite tomt med transparent Ska jag byta till denna så slipper alla se den fula texten? http://img504.imageshack.us/img504/4255/signaturenkelgj5.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Känns lite tomt med transparent Ska jag byta till denna så slipper alla se den fula texten? http://img504.imageshack.us/img504/4255/signaturenkelgj5.png Neeh, det om något känns ju tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Neeh, det om något känns ju tomt. Din transparenta var riktigt ful. Jag gillar den Ärrtvå, den elelr den du har nu, spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Känns lite tomt med transparent Ska jag byta till denna så slipper alla se den fula texten? http://img504.imageshack.us/img504/4255/signaturenkelgj5.png Nej. Den du har nu är den bästa versionen. Redigerad 22 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts