Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Bättre? Alternativt: Fortfarande inte klart. Undrar bara vad som tycks om idén. Om det är sämst kan jag skicka psd till någon eftersom jag bevisligen inte lyckas. Fruktansvärt ful sign. Avataren var söt men signen... Den första med texten var finnare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Fruktansvärt ful sign. Avataren var söt men signen... Den första med texten var finnare då. En snabb fråga - bedömmer du att din är fin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 En snabb fråga - bedömmer du att din är fin? Har inte med saken att göra, men ja. Och skulle jag fråga vad folk tycker så får jag ju ta om vissa inte tycker den är fin. personligen tycker jag att den första signen som R2 gjorde, var mycket finare än den han använder nu. Det är svårt att läsa hans namn när det är en bokstan i taget i olika höjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Har inte med saken att göra, men ja. Din är fin och R2's är "fruktansvärt ful". Makes all the sense in the world... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Din är fin och R2's är "fruktansvärt ful". Makes all the sense in the world... Okej, jag uttryckte mig kanske lite fel. Den är inte "fruktansvärt ful", den är inte så snygg som den förra med bokstäverna var, och den i sin tur var inte hälften så snygg som den med löven han hade. Han brukar ha finare än den han har för tillfället. Anser du att man skall tycka alla är fina eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Anser du att man skall tycka alla är fina eller? Nej, men jag anser att man ska veta vad man snackar om innan man uttalar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Nej, men jag anser att man ska veta vad man snackar om innan man uttalar sig. Det håller jag med om. Jag kan tex. inte kommentera att någon pixlar fel då jag inte ens har en aning om hur man gör. Men att bedöma en bild hurvida den är fin eller ful kan man göra utan att själv vara konstnär. Redigerad 22 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Det håller jag med om. Jag kan tex. inte kommentera att någon pixlar fel då jag inte ens har en aning om hur man gör. Men att bedöma en bild hurvida den är fin eller ful kan man göra utan att själv vara konstnär. Jag antar att KalleR inte tycker att man har någon som helst uppfattning om vad som är snyggt eller ej när man har din signatur, och därför inte borde uttala sig. Ärrtvå, jag testade att göra den transparent också, ram och himmel är ju onödigt egentligen. Take it or leave it. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/juhakhhsod.png Redigerad 22 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Ah, bra dag! Känns kul att ha blivit ovän med halva forumet innan klockan 3! Först vill jag säga till R2D2: Jag uttryckte mig fel, det ber jag om ursäkt för. Det var inget personligt. Jag menade bara att du brukar ha jättefina avatars/signs men Nintendo temat gillar jag inte, antagligen för att jag är emot nintendo i största allmänhet. Men Nintendo signen du visade först (den med stora bokstäver) var finare än den nuvarande. Det var det jag ville säga. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sedan: Siana och c:o, så bara de med fina signs/avatars har rätt att yttra sig!? Jag har gett komplimanger till många här för deras avtars/signs. Även KalleR. Men jag säger vad jag tycker även då jag inte gillar dem. Fråga inte om ni inte vill ha svar. (ja man kan svara på ett bra sätt vilket jag kanske inte gjorde idag). Men om det nu är så att jag inte skall yttra mig för att jag har en ful sign (vilket jag förövrigt kanske inte tycker är "fin", men grymt cool och jag är mycket tacksam gentemot Qouad för att han gjorde den och jag tänker inte byta) så skall c:a 75% av forumiterna vara med i tystnadskampanjen. Alla har olika smak, respektera det. Jag gillade KalleR´s (tar dig som ex hela tiden KalleR för jag har din sign/avatar så färskt i minnet) kamera avatar och signen han hade till, men den nuvarande tycker jag är ful så han borde låta bli att yttra sig lika mycket som jag gör. Så antingen fortsätter vi med att ge ris och ros på ett konstruktivt sätt till varandra ang avatarerna/signen eller så får vi ju helt enkelt låsa tråden. Vi kan ju inte ha en tråd där bara de med fina sign får kommentera... Redigerad 22 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Ooh, Vice blir farlig... *spam* Nä, han har rätt. Sen vet jag inte att nån har uttryckt sig överdrivet starkt heller, så det verkar vara nån slags tävling i att krypa för den andre. Skumt. Sen har jag inget emot denna, jag tycker den är fin. Du får/ska byta till den, enligt mig. *Fel bild, tyckte inte om Sianas förslag lika mycket som ärrtvås* Rätt bild: Redigerad 22 november, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Allt för att få era ögon att sprängas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Siana och c:o Wtf?! Jag bara förklarade vad KalleR menade, ge dig inte på mig nu. Henkibojj: Ptjo, idén kändes bättre än resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Allt för att få era ögon att sprängas Hehe, nice one! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 (redigerad) Allt för att få era ögon att sprängas Läs nu noga vad jag skriver och se att jag kan vara positiv med! Mycket cool sign Marky! Gillar den skarpt. Måste dock be om så hemskt mycket om ursäkt att jag kommenterar den då jag egentligen inte får kommtera andras avatarer/signs (positivt eller ej) eftersom min egen är så ful. Men jag måste bryta mot reglen eftersom den var så anolunda. Mycket fin som sagt. Redigerad 22 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Läs nu noga vad jag skriver och se att jag kan vara positiv med! Mycket cool sign Marky! Gillar den skarpt. Måste dock be om så hemskt mycket om ursäkt att jag kommenterar den då jag egentligen inte får kommtera andras avatarer/signs (positivt eller ej) eftersom min egen är så ful. Men jag måste bryta mot reglen eftersom den var så anolunda. Mycket fin som sagt. Din avatar/signatur är fin. I wanna have you children now. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Fruktansvärt ful sign. Avataren var söt men signen... Den första med texten var finnare då. Jag håller med dig vice. Tycker hans första var finare. Även att man inte behöver ha en fin signatur bara för att kunna kommentera andras. Jag menar... får jag onte säga att en tjej är ful bara för jag inte är snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Pfft, är ju ingen långkörare det här. Har den bara för att irritera alla små söta forumiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Jag håller med dig vice. Tycker hans första var finare. Även att man inte behöver ha en fin signatur bara för att kunna kommentera andras. Jag menar... får jag onte säga att en tjej är ful bara för jag inte är snygg? Nej, det får du inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Allt för att få era ögon att sprängas Annorlunda och grym, jag gillar den med. Nej, det får du inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Men seriöst, sluta spamma. Ni har förövrigt missuppfattat hela grejen. Du får gärna säga att en tjej är snygg även om du själv är ful, men det är när du börjar hävda att du själv är snygg och tjejen ful som folk tvivlar lite på ditt omdöme. Vice. - Verkar som om du ignorerar mina poster i både den här tråden och i Tjejer- tråden. Yäyä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts