Henkibojj Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Vad händer den åttonde? EDIT: Halo3 kanske, vad vet jag. Gudfarsan: Usch! Bort med din paint-pil! Är det ett skämt? Byt inte ner dig! Redigerad 21 november, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Vad händer den åttonde?Det står "Waiting for Wii" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 D'oh! Det visste jag ju! Dessutom hade jag tittat på din avatar en halvminut innan jag svarade... klantigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Gudfarsan: Usch! Bort med din paint-pil! Är det ett skämt? Byt inte ner dig! Hitta den dolda meningen med allt du. . Är less på att se Crysis-gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Hitta den dolda meningen med allt du. . Är less på att se Crysis-gubben Jag ser verkligen ingen symbolik i din sig. Vad är så speciellt med Godfather? Vad är ringen till för? Vad menas med de två rutorna som ramlar ner? Fult är det iaf. Texten är snygg, men prylarna är ju bara fula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Uhm, jag kom fel... Redigerad 21 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jag ser verkligen ingen symbolik i din sig. Vad är så speciellt med Godfather? Vad är ringen till för? Vad menas med de två rutorna som ramlar ner? Fult är det iaf. Texten är snygg, men prylarna är ju bara fula. Inget speciellt med ett D har jag för mig. Dom två rutorna är bara där för att irritera era ögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Inget speciellt med ett D har jag för mig. Dom två rutorna är bara där för att irritera era ögon. Du ska bli farsa eftersom pilen pekar på Father? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Hehe, långsökt men det enda man verkar kunna koppla till... Men alltså, ta bort pilen åtminstone. Skarvarna syns ju lång väg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Du ska bli farsa eftersom pilen pekar på Father? Nej, Jag vill bli emo på nivå 2 och skjuta mig med pilar istället för att skära mig Hehe, långsökt men det enda man verkar kunna koppla till... Men alltså, ta bort pilen åtminstone. Skarvarna syns ju lång väg... Pilen ska vara kvar, Därmed pastej. Tills jag skaffar något nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Bättre? Alternativt: Fortfarande inte klart. Undrar bara vad som tycks om idén. Om det är sämst kan jag skicka psd till någon eftersom jag bevisligen inte lyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Bättre? Alternativt: Fortfarande inte klart. Undrar bara vad som tycks om idén. Om det är sämst kan jag skicka psd till någon eftersom jag bevisligen inte lyckas. Den översta tyckte jag var snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Bättre? Alternativt: Fortfarande inte klart. Undrar bara vad som tycks om idén. Om det är sämst kan jag skicka psd till någon eftersom jag bevisligen inte lyckas. Mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Mycket bättre! Tillräckligt bra för att jag ska våga byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Tillräckligt bra för att jag ska våga byta? Mjepp. Ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Sådå. Bytt. http://img172.imageshack.us/img172/6931/avatariz7.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Sådå. Bytt. http://img172.imageshack.us/img172/6931/avatariz7.gif Me love it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Sådå. Bytt. Sött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Me love it. Sött. En avatar jag aldrig kommer använda: Redigerad 22 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Var inte rädda, jag tänker inte plåga er med denna tihi. Det blir Smosharna som får avnjuta den. Ville endast skryta med att jag inte har några skills att göra något vettigt alls http://img83.imageshack.us/img83/2694/maimstreamim2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts