Matteus Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Nej , haha det måste vara något som gått fel....igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Okej, fixat lite nu. Syns dom? Freewebs tillåter inte hotlinking, alltså att du länkar bilder eller andra filer på andra sidor. Du får antingen byta host eller strunta i att använda bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Nej!! posta din bild du vill ha här, i "File Attachments". Sen kollar du ditt inlägg. Högerklicka på bilden > egenskaper Nu har du adressen till bilden (ska börja med www.gtasajten.com/upload, elr nått liknande ) Sen änvänder du den adressen till signaturen., EDIT: ettan va klart snyggast ! ----- Redigerad 8 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nej!! posta din bild du vill ha här, i "File Attachments". Sen kollar du ditt inlägg. Högerklicka på bilden > egenskaper Nu har du adressen till bilden (ska börja med www.gtasajten.com/upload, elr nått liknande ) Sen änvänder du den adressen till signaturen., EDIT: ettan va klart snyggast ! ----- Smart! Testar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ursäkta dubbelposten, men behöver lägga upp min avatar också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Snyyygga!! EDIT: Du borde sätta ramar runt båda... -- Redigerad 8 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ursäkta dubbelposten, men behöver lägga upp min avatar också... Snygga ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Snyyygga!! EDIT: Du borde sätta ramar runt båda... -- Tack för hjälpen luddee! Ska försöka göra några passande ramar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Jag gjorde dom åt dig, tog nån minut bara... fixade ny avatar också... störde mig på att den va brusig... du vet vad du ska göra, kommer tyvärr bli dubblepost! Redigerad 8 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ava... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Jag gjorde dom åt dig, tog nån minut bara... fixade ny avatar också... störde mig på att den va brusig... du vet vad du ska göra, kommer tyvärr bli dubblepost! Gjorde en annan ram jag, Inte så snygg som jag hoppats på och passade kanske inte in men orkade inte göra mer. Tack för ditt initiativ luddee, men jag vill gärna göra mina bilder helt själv. Tack ändå... Redigerad 8 januari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Okidoki kör du med photoshop eller?! snyggaste du kan göra är nog bara en enpixels ram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Okidoki kör du med photoshop eller?! snyggaste du kan göra är nog bara en enpixels ram Jepp, photoshop. Och du har rätt, ramen behöver inte vara större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Ny liten ful signatur, istället för den gamla fula gurkan l l l V Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) För första gången på jättelänge TADA!: Redigerad 8 januari, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Lägger upp mina nya med ram dårå... Redigerad 8 januari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Den andra då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Den andra då... Snygg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Avatar. Redigerad 9 januari, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Yay den gulliga! Ny sig. Vet inte om jag ska använda den. Den blev lite kladdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts