Gäst Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Söt. Jag tycker att du ska byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Nej! Det ser för barnsligt ut. Du har alltid fina avatars/signs, det här är att byta ner sig. Måste faktiskt hålla med - Fotografierna/Ärrtvå-åh är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Bättre avatar nu? Min identitet är inte helt borta, eftersom bilden fortfarande föreställer G-Man. Den kanske inte heller är så bra, men den är 80x80 istället för 64x64, som den förra var. När jag satte min förra avatar var gränserna 64, men tydligen har det ändrats till 80 Sig-texten har också förlängts, något jag tycker är skitbra. Förut fick inte filnamnet vara en viss längd, för då överskred man sigtextens längd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Oi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Jag kanske inte har den snyggaste men ett bra sätt att avsluta varje mening på EDIT: Menar endast signaturen då... Redigerad 19 november, 2006 av hunt3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Behåller min gamla hederliga signatur, dock en liten update. Hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Behåller min gamla hederliga signatur, dock en liten update. Hitta. Ansiktet till höger om huvudet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Är det bättre nu eller ska jag strunta i temat överhuvudtaget? Ge mig gärna tips på textstil då Siana. De bilderna passar liksom inte till en så stel font. Ta Creative Block BB, Swingset AB eller Oh Crud istället. AngryAxel och Vice.: Nääh, de är tråkiga. Redigerad 19 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Ansiktet till höger om huvudet ? Ansikter till höger om "gubben". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Är det bättre nu eller ska jag strunta i temat överhuvudtaget? Ge mig gärna tips på textstil då Siana. http://img172.imageshack.us/img172/6931/avatariz7.gif Do it, do it, do it! Bortbortbort med höst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Creative Block BB, Maimstream jublar samtidigt som han ger Ärrtvå en lätt klapp på axeln, då han slickandes viskar i Ärrtvås öra "Jag litar på dig". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Siana, Siana. *hundögon* http://img172.imageshack.us/img172/6931/avatariz7.gif Å:et blev fult (var tvungen att tillverka själv) och det är kanske lite för tjock stroke men säg till om jag är på rätt väg. Redigerad 19 november, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Siana, Siana. *hundögon* http://img172.imageshack.us/img172/6931/avatariz7.gif Å:et blev fult (var tvungen att tillverka själv) och det är kanske lite för tjock stroke men säg till om jag är på rätt väg. ta bort sakerna framför texten helt eller alternativt sätt dom mellan bokstäverna. Sätt ihop "golvet" så det inte är mellanrum, då det ser väldigt skumt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Hehe, hela forumet hjälper Ärrtvå med hans signatur. Sätt ihop marken, och testa någon annan lösning med smådjuren, som StellHell sa. Testa till exempel att ställa dem bakom texten, eller att ställa dem mellan bokstäverna, eller att ta bort ett par. Det är svårt att exakt veta hur du ska ha det, det är lättast att testa och se vad som blir bra. Men det ligger i stroken. Testa att sänka opaciteten, eller att minska den. Jag skulle nog testa att ha den på 1, med en skugga med size 1 och distance rätt nära. Idén är fint, så det är ju viktigt att det blir bra. Uh, för min egen del... Är det här något bra? Jag satt och lekte med effekter, kanske lite väl många effekter... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ab4d4audkw.png Redigerad 20 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Uh, för min egen del... Är det här något bra? Jag satt och lekte med effekter, kanske lite väl många effekter... http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ab4d4audkw.png Jo, i like that. Något litet saknas dock. Det är nått jag inte kan sätta fingret på. Vet inte om det är fel stil på texten eller om det är att texten är randig....?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Jo, i like that. Något litet saknas dock. Det är nått jag inte kan sätta fingret på. Vet inte om det är fel stil på texten eller om det är att texten är randig....?! Hahaha, vill du imitera mig eller? Jag får väl exprimentera vidare på skolrasten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Hahaha, vill du imitera mig eller? Jag får väl exprimentera vidare på skolrasten. Hehe, nej men det är nått som inte är riktigt 100%. Skuggorna är snygga och bara grönt är inte fint så ränder eller nått bör det vara. Men ja jag vet inte riktigt som sagt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Kanske att det ser väldigt serietidning ut? Väldigt tvådimensionellt, lite djup skulle inte skada. Skuggorna kommer för långt bak, som om det inte finns nåt djup alls i den gröna texten. Syns bäst vid Siana, pricken ser skum ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Nej Siana, den där ser ut som skit. Byt inte. R2D2: Jag tycker det ser bra ut. Å:ets ring (inte stroken) skulle kunna vara lite tjockare, passar in bättre då. Byt nu, och uppdatera senare istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Bytte avataren lite tillfälligt fram tills den 8:e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts