Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Bättre avatar nu? Min identitet är inte helt borta, eftersom bilden fortfarande föreställer G-Man. Den kanske inte heller är så bra, men den är 80x80 istället för 64x64, som den förra var. När jag satte min förra avatar var gränserna 64, men tydligen har det ändrats till 80 :lol: Sig-texten har också förlängts, något jag tycker är skitbra. Förut fick inte filnamnet vara en viss längd, för då överskred man sigtextens längd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Siana, Siana. *hundögon*

signatur3nw4_802144_1.png

Å:et blev fult (var tvungen att tillverka själv) och det är kanske lite för tjock stroke men säg till om jag är på rätt väg.

ta bort sakerna framför texten helt eller alternativt sätt dom mellan bokstäverna.

Sätt ihop "golvet" så det inte är mellanrum, då det ser väldigt skumt ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, hela forumet hjälper Ärrtvå med hans signatur. >_<

Sätt ihop marken, och testa någon annan lösning med smådjuren, som StellHell sa. Testa till exempel att ställa dem bakom texten, eller att ställa dem mellan bokstäverna, eller att ta bort ett par.

Det är svårt att exakt veta hur du ska ha det, det är lättast att testa och se vad som blir bra. Men det ligger i stroken. Testa att sänka opaciteten, eller att minska den. Jag skulle nog testa att ha den på 1, med en skugga med size 1 och distance rätt nära.

Idén är fint, så det är ju viktigt att det blir bra. >_<

Uh, för min egen del... Är det här något bra? Jag satt och lekte med effekter, kanske lite väl många effekter...

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uh, för min egen del... Är det här något bra? Jag satt och lekte med effekter, kanske lite väl många effekter...

Jo, i like that.

Något litet saknas dock. Det är nått jag inte kan sätta fingret på. Vet inte om det är fel stil på texten eller om det är att texten är randig....?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor