spajdermän Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Nytt, guess ma song Perfect Gentleman - Wyclef Jean? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Perfect Gentleman - Wyclef Jean? Rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Tröttnade på min gamla, den var stor och den var mest inför releasen. Så nu har jag en ny, vad tycks? Den har ram, denna gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Tröttnade på min gamla, den var stor och den var mest inför releasen. Så nu har jag en ny, vad tycks? Den har ram, denna gång Den var najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Jag tänkte att den skulle vara rosa, men (inte för att det är gayigt) helikoptern har jättemycket blått i rotorbladen, så att göra rosa där i var helt omöjligt. Snilleblixt! Gör den blå. Hur? Kolla ytterligare lite screens, nog finns det nåt blått alltid. Jopp! Fick ta från den här bilden nedan. Resten är taget från typsnitt och en official artwork. Redigerad 17 november, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Tröttnade på min gamla, den var stor och den var mest inför releasen. Så nu har jag en ny, vad tycks? Den har ram, denna gång Blundar man för "Henkibojj" så är den snygg all text gör den så plottrig. Påminner mig om någon Redigerad 17 november, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Så illa är väl inte namnet? Det är ju bara två texter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Så illa är väl inte namnet? Det är ju bara två texter... Det kan hända att det bara är två texter men det tar fortfarande mycket plats enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Det kan hända att det bara är två texter men det tar fortfarande mycket plats enligt mig. And how very right u r Men den är fortfarande snygg enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Rätt Får såna minnen av den låten! Sommaren -02 jag fick ansvaret att stänga restaurangen jag jobbade på, ringer en tjejkompis, sitter och dricker gratis öl från kl. 00:10 till 04:00 och lyssnar på hans platta. Redigerad 18 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Henkibojj, varför byter du aldrig avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Har börjat fnula på en ny signatur, men jag orkade inte riktigt slutföra den. Blev lite tom, men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Henkibojj, varför byter du aldrig avatar? Känns lite grann som att ändra passfoto. Om man som jag varit borta från forumet och letar bekanta "ansikten" känns det fel att se att alla ändrat sina bilder. Siana har alltid haft sin trollkarls-svisch (eller andra MegaMan X-figurer), och det är hans "identitet" enligt mig. Skribb skulle inte ha dumpat sin monstersavatar, det var hans identitet. Hultans identitet är en ROOT-ikon, inget mer. Vice.-s signatur är en liten dans-alien, och det är hans identitet. Har många exempel, men de kanske inte är lika starka. Inte som jag minns just nu iaf. Min avatar kanske inte är så snygg eller kul, men det skulle kännas udda att bara... byta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Känns lite grann som att ändra passfoto. Om man som jag varit borta från forumet och letar bekanta "ansikten" känns det fel att se att alla ändrat sina bilder. Siana har alltid haft sin trollkarls-svisch (eller andra MegaMan X-figurer), och det är hans "identitet" enligt mig. Skribb skulle inte ha dumpat sin monstersavatar, det var hans identitet. Hultans identitet är en ROOT-ikon, inget mer. Vice.-s signatur är en liten dans-alien, och det är hans identitet. Har många exempel, men de kanske inte är lika starka. Inte som jag minns just nu iaf. Min avatar kanske inte är så snygg eller kul, men det skulle kännas udda att bara... byta bort den. Instämmer. Stor skillnad på avatar och signatur. skribb, tillbaka med den här välbekanta nunan: http://w1.860.telia.com/~u86014837/mondpadarkavatar6464.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Instämmer. Stor skillnad på avatar och signatur. skribb, tillbaka med den här välbekanta nunan: http://w1.860.telia.com/~u86014837/mondpadarkavatar6464.jpg Ja, den ja! Och sen den här... (de som sett den riktiga vet vilken det är, trots min paint-förmåga ) Avatarer/signaturer som Quad's är för mig helt anonyma. En riktig bild ska det vara, annars känns det ... dolt? Nej, naket och ointressant, eller åtminstone fullständigt anonymt. Redigerad 18 november, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Byta? Ska fixa bättre avatar. Gjorde bara den där lite snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jaa! Men skippa Ä:et i avataren och kör med en liten figur istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Byta? http://img135.imageshack.us/img135/7818/avatarbw9.png http://img84.imageshack.us/img84/9647/signaturnr9.png Ska fixa bättre avatar. Gjorde bara den där lite snabbt. Nja, jag vet inte. Testa med någon annan font, mindre stroke, skugga osv. Texten känns inte riktigt rätt. Redigerad 19 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Byta? Nej! Det ser för barnsligt ut. Du har alltid fina avatars/signs, det här är att byta ner sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Är det bättre nu eller ska jag strunta i temat överhuvudtaget? Ge mig gärna tips på textstil då Siana. http://img172.imageshack.us/img172/6931/avatariz7.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts