Jump to content

luddee
 Share

Recommended Posts

Jag har mer känsla för mode än vad du kan ana. 70-talet är på väg tillbaka, jag ligger bara lite före alla andra. evilgrin39_745831_0.gif

70-talets tråkiga färger är råcoolt.

Den är jettehfiiin :)

Du är duktig på såntdäran.

Och som du säger så är nog "The Funky 70's" på god väg tillbaka :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, eller jo? Nu tror jag inte du vet vad du pratar om.

Nej men KalleR har faktiskt rätt.

Har man något riktigt riktigt omodernt och fult tillräckligt länge så ser man att det kommer tillbaka tillslut. Kolla bara på platåskor som var inne för nått år sedan och som var inne på 70 talet eller nått.

*plockar fram min batiktröja* :unsure:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej men KalleR har faktiskt rätt.

Har man något riktigt riktigt omodernt och fult tillräckligt länge så ser man att det kommer tillbaka tillslut. Kolla bara på platåskor som var inne för nått år sedan och som var inne på 70 talet eller nått.

*plockar fram min batiktröja* :unsure:

Nått år sedan? var ju 5 år sen den trenden dog ut... Går för övrigt snack om att de skorna är påväg tillbaka igen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nått år sedan? var ju 5 år sen den trenden dog ut... Går för övrigt snack om att de skorna är påväg tillbaka igen :unsure:

Fyfan, jag minns att jag ville ha sådana när de var populära. Skulle aldrig vilja gå i sådana, om än trenden kommer tillbaka. Ruskigt, ruskigt fult.

Angående signaturen - jag tyckte det skar sig lite. Snyggare än förut, men... Jag vet inte, det passar inte riktigt. Linjen skär sönder mönstret. Testa sänka opaciteten eller använda en mörkare färg.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor