Wu Zi Mu Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Nytt! Tycks? Som alla andra, piffa till texten i signaturen, annars var det snyggt. Gillar mönstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Ingen text alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Ingen text alls? Byt. Snabbt. Nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Byt. Snabbt. Nu. Okejdå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Okejdå Ett klokt val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Ingen text alls? Mycket snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Okejdå Mjoh, tyckte det inte passade så bra till bakgrunden. Kanske en mörkbrun text? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Ingen text alls? Din känsla för konst och formgivning går icke ihop med din känsla för mode... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Din känsla för konst och formgivning går icke ihop med din känsla för mode... Jag har mer känsla för mode än vad du kan ana. 70-talet är på väg tillbaka, jag ligger bara lite före alla andra. 70-talets tråkiga färger är råcoolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Jag har mer känsla för mode än vad du kan ana. 70-talet är på väg tillbaka, jag ligger bara lite före alla andra. 70-talets tråkiga färger är råcoolt. Den är jettehfiiin Du är duktig på såntdäran. Och som du säger så är nog "The Funky 70's" på god väg tillbaka http://www.janeiro.streamlinenettrial.co.uk/img/funky.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Din känsla för konst och formgivning går icke ihop med din känsla för mode... Haha, eller jo? Nu tror jag inte du vet vad du pratar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Haha, eller jo? Nu tror jag inte du vet vad du pratar om. Nej men KalleR har faktiskt rätt. Har man något riktigt riktigt omodernt och fult tillräckligt länge så ser man att det kommer tillbaka tillslut. Kolla bara på platåskor som var inne för nått år sedan och som var inne på 70 talet eller nått. *plockar fram min batiktröja* Redigerad 14 november, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Nej men KalleR har faktiskt rätt. Har man något riktigt riktigt omodernt och fult tillräckligt länge så ser man att det kommer tillbaka tillslut. Kolla bara på platåskor som var inne för nått år sedan och som var inne på 70 talet eller nått. *plockar fram min batiktröja* Nått år sedan? var ju 5 år sen den trenden dog ut... Går för övrigt snack om att de skorna är påväg tillbaka igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Jag blir sugen på kexchoklad när jag ser KalleRs signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Jag blir sugen på kexchoklad när jag ser KalleRs signatur Dan. bara för det kan jag inte sluta tänka kexchoklad när jag ser den.. DU har förstört min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Dan. bara för det kan jag inte sluta tänka kexchoklad när jag ser den.. DU har förstört min signatur Mission accomplished. Imorgon kommer jag nog att uppdatera min bild-shuffle med ännu en signatur där en lista på mina homofiler och min trogne tjänare står med. Och inget kan ni göra för att undgå detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Mission accomplished. Och inget kan ni göra för att undgå detta. tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 tror du? Det är inte direkt något jag tror, utan det är mer än hypotes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Nått år sedan? var ju 5 år sen den trenden dog ut... Går för övrigt snack om att de skorna är påväg tillbaka igen Fyfan, jag minns att jag ville ha sådana när de var populära. Skulle aldrig vilja gå i sådana, om än trenden kommer tillbaka. Ruskigt, ruskigt fult. Angående signaturen - jag tyckte det skar sig lite. Snyggare än förut, men... Jag vet inte, det passar inte riktigt. Linjen skär sönder mönstret. Testa sänka opaciteten eller använda en mörkare färg. Redigerad 15 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Nytt, guess ma song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts